Minal miesiac odkad jestem z Michalem, teraz wlasnie szykuje sie na domowke ktoregos ze znajomych Michala. Nie chcialam ubierac sukienki dlatego postawilam na szare dresy, czarny top i za duza bluze. Oczy pomalowalam troche mocniej i dodalam przezroczysty blyszczyk, popsikalam sie jeszcze mgielka z victorii secret, ubralam buty i wyszlam z domu gdzie czekal juz na mnie brunet.
-hej, slicznie wygladasz- powiedzial calujac mnie w usta
-ty tez niczego sobie- dopiero teraz zauwazylam ze chlopak byl ubrany praktycznie tak samo jak ja.
Weszlismy do zamowionego wczesniej ubera i pojechalismy pod adres pod ktorym miala byc impreza.Po 15 minutach bylismy na miejscu, zauwazylam Klaudie, Szczepana i Wygusia zmierzajacych w nasz strone.
-hej kochana!- przywitala sie ze mna Klaudia przytulasem
-hejka, slicznie wygladasz!- Klaudia miala na sobie rozowa sukienke bez plecow i do tego biale szpilki.Na imprezie Michal poszedl w swoje strony a ja poznalam tam Chloe, dziewczyna miala sliczne czerwone wlosy, brozowe oczy, kolczyki kola, i czarna sukienke siegajaca jej do kostek.
-idziemy na szluga?- zapytala czerwono-wlosa
-jasne- odpowiedzialam odrazuWyszlysmy na balkon i tam Chloe wreczyla mi jednego papierosa i zapalniczke. Zaciagnelam sie uzywka i juz po chwili dokladnie czulam ją w gardle.
-zrobmy sobie zdjecie!- krzyknela nagle Chloe
-piekne wyszlo- powiedziala dziewczyna pokazujac mi zdjecie na telefonieRazem z Chloe i Klaudia bylysmy ledwo przytomne. Z reszta tak samo jak Michal i jego koledzy. Poprosilam barmana o kolejnego drinka, napilam sie kilka lykow a po chwili film mi sie urwal. Pamietam tylko tyle ze jakis blondyn zlapal mnie gdy spadalam z wysokiego krzesla.
Obudzilam sie rano i odrazu spojrzalam na godzine. Przerazilam sie gdy na ekranie widniala godzina 13 a do tego nie bylam w swoim pokoju a na lozku troche dalej ode mnie byla krew.
-kurwa- nie wiedzialam co mam zrobic
Po chwili otworzyly sie drzwi ktorymi wszedl Michal, odrazu do niego podbieglam i go mocno przytulilam.
-gdzie ja jestem? czemu na lozku jest krew- wtedy zobaczylam ze moj brunet mial sine oko i rozwalona warge- co ci sie stalo?
-jakis zjeb probowal sie do ciebie dobrac, w nocy dodal ci cos do drinka a potem zaciagnal tutaj. Na szczescie Wygus wypil najmniej z nas wszystkich i w pore ogarnal mnie zebym cie uratowal- powiedzial na jednym wdechu
-przyciagnelam go do siebie i pocalowalam w ustaMichal odprowadzil mnie do domu i umowilismy sie ze wieczorem pojdziemy do kina.
O 17 bylam juz gotowa i czekalam przed domem na chlopaka.
-gdzies wychodzisz?- zapytal moj tata ktory wlasnie wrocil z pracy
-tak, ide z Michalem do kina, nie masz nic przeciwko?
-nie, tylko jak bedziesz u kogos zostawac na noc to napisz- powiedzial i sie zasmial
W tym samym momencie pod domem pojawil sie brunet. Przywitalismy sie i uznalismy ze pojdziemy spacerem do kina.
W drodze do budynku, zrobilam zdjecie naszych rak i dodalam na story.-chcesz popcorn i cole?- zapytal Michal
-poproszeKupilismy jedzenie i bilety po czym skierowalismy sie na sale w ktorej byl grany film.
CZYTASZ
ᴏɴʟʏ ʜɪᴍ | ᴍᴀᴛᴀ
Novela Juvenil16 letnia Amelia mieszka wraz ze swoja starszą siostrą i rodzicami we Warszawie. Pewnego dnia spotyka bruneta który obróci jej życie o 180 stopni. Czy wyjdzie z tego coś dobrego? Przekonajcie się sami. ‼️ sceny 18+‼️ ‼️ wulgaryzm‼️