TANITIM

2.3K 93 16
                                    

Selam aşklar!

Daha önceden yazdığım ve kaldırılan Harem kitabımın yeni haliyle geldim, bugün. Kitabımın herhangi bir kopyası veya taslağı yoktu o yüzden bu kitabım öncekiyle aynı olamayacak. Tamamen yeniden ve en baştan başlıyorum. Karakterlerim ve huylarını aynı tutmaya çalışacağım. Onun dışında bir hayli büyük değişiklikler var. Önceki halini okumadıysanız da bunu okuyabilirsiniz.

Bu kitap;
•Eşcinsellik,
Aşırı cinsellik içerir.

Kitabımın önceki hali tüm uyarılarıma rağmen kaldırıldı. Lütfen, rahatsız olacaksınız bu kitaba hiç başlamayın!

İyi okumalar dilerim



Yan tarafımda bir kıpırdanma olduğunda hızlıca gözlerimi kapattım. Kralımız dün gece yanıma buyurduktan sonra her ne kadar benim odamda istirahat etmiş olsa da sabah erkenden ayrılmak durumundaydı. Fazla göze batmak istemediğini idrak edebilsem de kalmasını dilerdim.

Yatağımın benim yattığım tarafı biraz yükseldiğinde Kralımızın kalktığını anladım. Olabildiği kadar sakince uzanmayı sürdürdüm.

Gelen hışırtılar da Kralımızın giyindiğini anlamamı sağladı. Git gide uzaklaşan adım sesleriyle birlikte Kralımızın kapıya yaklaştığını anladım.

Lakin adım sesleri kısa bir süre kesildi. Sırtım kapıya dönük olduğundan gözlerimi hafifçe aralamakta sakınca görmedim.

Kısa süre sonra birkaç adım sesi ve ardından kapı sesi geldi. Biraz bekledikten sonra yatakta doğruldum.

Çırılçıplak olan bedenime usulca baktım. Üstümdeki ince battaniyeyi alt bedenimi kapatacak şekilde üstüme örttüm. Sırtımı yatak başlığına dayadım.

Kralımız gibi acelem yoktu, benim. Gözlerimi perdelerin arasında kalan ufak boşluğa diktim.

Kralımız ile sevişerek geçirdiğim bir gecenin sabahında, ilk defa yalnız oluşum değildi bu...



Kitabım eski bir dönemde geçmiyor. Günümüz dünyasının hala krallıklarla dolu olduğunu ve teknoloji olmadığını düşünün. Tüm kitap boyunca o zamanlar şu var mıymış, diye sormayın😌

Bir sonraki bölüm görüşürüz! Öpüyoruum^^

Harem +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin