Rosa Ragazzi
2019 áprilisaHogy mi a tökéletes élet titka? Magam sem tudom, kérdezz mást. Minden egyes ember aki szembe jön velem az utcán, azt hiszi, hogy nekem minden olyan szép és jó. Való igaz, vannak szép és jó dolgaim az életben, de több a rossz. Vagyis több volt, amíg nem jött Ő. Életem szerelme, Charles Leclerc. Charles mindig igyekszik, hogy boldoggá tegyen, és elmúlassza a fájdalmaim, de van amire még ő sem képes. Sajnos a családot nem ő, de nem is én válogatjuk. Már pedig, ha erre lett volna opció, biztosan nem ebbe a családba késztetem magam.
Édesapám Stefano Giuseppe Ragazzi, Olaszország egyik legnagyobb maffia feje. És itt van még az én ikertestvérem is; Filippo Ragazzi. Édesanyám életét adta a miénkért, így ő már 22 éve nincs velünk. Azóta apám nem is keres más nőt maga mellé, csak éjszakára, de mindig mást. Egyszer azonban felelőtlen volt, és az egyik fiatal nőjétől született egy gyereke; Constantina, akit nevére is vett, és velünk él. A kislány még csak 4 éves, de bátran kijelenthetem, hogy a leggyönyörűbb ember a világon. És valószínűleg az egyetlen Ragazzi, aki még ártatlan. Anyja helyett anyja vagyok, de ez jár is neki, hogy a legjobbat kapja, s én igyekszem a legjobb lenni. Apámmal nagyon jó viszonyunk volt, egy bizonyos napig, amikor az a szörnyűség történt. Azóta az adósa vagyok, és várom, hogy mivel törleszthetném neki vissza azt, amit azon a tragikus és rémisztő napon értem tett. Arról a napról nem beszélünk, és kettőnkön kívűl senki sem tudja, és nem is tudhatja meg mit tettem. Akkor jobban hasonlítottam apámra, mint bárki más egész életében. Íme ez lenne a tökéletes családom.
Ha valaki meghallja a Ragazzi nevet vagy rettegni kezd, vagy pedig elfut a másik irányba. A pénz és a hírnév tehát semmit sem ér, ha nincs melletted senki.Charlessel már együtt vagyunk több mint 1 éve, és nagyjából már együtt is lakunk. Consti sokat van velünk, hisz ha a bébicsősz nem ér rá, én nem merem rábízni egyik férfira sem otthon. Mondjuk elég nehéz lenne, mert apám állandóan üzletel, s sosincs otthon, Filippo pedig lohol utána, mint egy kiskutya. Fil-el nagyon jó viszonyom volt, míg addig, míg be nem lépett apa mocskos üzleteibe. Azóta nem igen beszélünk sokat. De nem is kellenek ők az életembe, mikor itt van A Férfi. Charles nagyon sokat segít, és támogat, és a mostohatestvéremmel is nagyon jól elvan. Gyakran elképzelem magunkat, mint egy kis család. De tudom, hogy apám áldását, nem lenne olyan egyszerű megkapni. Charles nem több a szemébe, holmi autóversenyzőnél, Filippo is kezd erre a véleményre térni, csakhogy apa szemébe nőjön, pedig Charles az ő legjobb barátja volt, így volt szerencsém megismerni.
Nagy álmom volt, hogy egyszer óvónő, vagy gyerekorvos legyek. Igazából majdnem mindegy, hogy mi, csak gyerekekkel foglalkozzak. Ugyanis nagyon nagyon szeretem őket, és eddig úgy nézett ki, hogy valami különös oknál fogva ők is. Mintha lenne bennem valami, ami számukra megnyugtató. De ez mind csak felesleges álmodozás, ugyanis apám sosem engedte, és nem is fogja. Számomra csak egy munka lehetséges; apám jobb keze lenni. De az életemre esküszöm, hogy előbb halok meg, minthogy neki dolgozzak. Ezért is mentem el otthonról.
Sosem szerettem ezt a sok pénzt, amiben fürdeni lehetne. Csakhogy emberek vére tapad hozzá. Míg a apa és az öcsém ezt kiélvezte, én azon gondolkoztam, hogy születhettem ennyire rossz helyre. Abszolút nem illettem ebbe az életvitelbe. A szöges ellentéte voltam ennek a családnak. Szerintem édesanyámra hasonlíthatok, bár ez csak egy feltételezés, ugyanis nem tudok róla semmit, mert apa sosem beszélt róla.
Valamint, apám meg is szakította a kapcsolatot, anya halála után, az ő családjával. Így maradt apa hatalmas klánja. 2 fivére van, és egy húga, de állítom egyik őrültebb a másiknál. A nagyiék pedig rettenetesen prűdök. Mondom, nagyon kilógok ebből a családból, és igyekszem így nevelni Constanst is, hogy sose legyen ebből problémája.
YOU ARE READING
Egy élet veled, és egy másik nélküled|✔️
FanfictionRosa Ragazzi egy olasz maffia főnök lánya, boldogan éli az életét élete szerelmével Charles Leclercel. Míg addig, míg apja egy kényszerházasságba utasítja. Rosa csúnyán megbántja Charlest, majd összeházasodik apja választottjával. A férfi testileg é...