Podivný tvor

40 1 0
                                    

A nikdo z vlaku už nevystupoval jenom oni ale ani neví jestli tam někdo jiný vůbec nastupoval. Když se kymáceli takovým chodníčkem tak to vypadalo že asi to vede jenom k jejich domu. Když dorazili k zarostlé chatrči tak se Daira modlila aby to nebyl jejich dům ale marně když došli k chatrči tak jí rodiče řekli :"Vítej doma zlatíčko."Šlo poznat že ten vztek už z mamky zmizel. Pustili Dairu první aby si dům jako první prohlédla. Její rodiče z toho byly jak ta jedle jenže Daira to samé k domu necítila. Když Daira strčila nohu do domu tak jí pod nosem zavlála vůně heřmánkového čaje s medem. Vonělo to tam příjemně ale jen tak postávat u prahu bylo neslušné a tak tam už neokouněla a pustila do domu i rodiče. Na pohovce seděl pán který měl na stole džbán s čajem a upečené sušenky( ty měla Daira nejradši ). Šla si prohlédnout i druhé patro kde měla s rodiči spát ale moc pohodlně to nevypadalo protože strop byl těsně nad zemí.

Když Dairu přestalo bavit jak si spolu její rodiče a ten pán povídají tak se šla na chvilku provětrat ven. Za jejich domem byl hned les , tak se tam šla projít. Když ušla asi půlku cesty , tak se zastavila a sedla si na pokácený pařez . V tom najednou uslyšela křupnutí větvičky ,další a další. Když v tom slyšela jak se k ní někdo přibližuje.

Bylo to tak strašidelné až se ji zatajil dech. A už jí něco unášelo hlouběji do lesa. pištěla,řvala ale marně něco jí táhlo dál a dál více do hustších lesů. V zápěťí se rozhodla daira něco dělat vymkla se tvorovy z rukou a utíkala směrem k pařezu kde byla předtím jenže než se tam stačila dobelhat tak jí tvor chňapl a přinesl ji spět ke svému domku. Daira se na něho poprvé za celou dobu koukla a nevypadal strašlivě vypadal mile a soucitně. Daira ho pohladila a poděkovala mu sice nevěděla za co , ale něco jí říkalo že to s ní nemyslel zle. Rozloučila se s ním a šla zpátky domů za rodiči.

OBJEVENÉ BRADAVICEKde žijí příběhy. Začni objevovat