Nový dům

35 1 0
                                    

To bylo k neuvěření když projížděli novými části města. Daira je ani nikdy neviděla ani o nich nikdy neslyšela až najednou zastavili u budovy kterou dobře znala bylo to nástupiště King's Cross o kterém se učili. Maminka s tatínkem vzali kufry a společně šli na nástupiště devět,které bylo liduprázdné. sedli si na lavičku a chvíli čekali . v tom už tatínek nemohl vydržet a šel si zakouřit.( On kouří jenom ve stresu ).když sme se s maminkou po tatínkovy ohlédli tak tam nebyl a vystrašeným hlasem jsem se maminky zeptala :"Mamí kde je tatínek .já nevím zlatíčko ale daleko nebude."Ale když Daira narazila do zdi tak jí nic nebolelo a nádraží vypadalo jinak. Když se dotkla zdi tak nic necítila a pomalu viděla jen půlku své ruky a nakonec už byla zase zpátky na starém nádraží kde čekala maminka . "Mami pojď se mnou už vím kde je tatínek a je to tam hodně divné .ale to vůbec nevadí a tatínek tam někde je já to vím . Když maminka podala Daire ruku tak vstoupili na překrásné nástupiště které předtím viděla.

na velké nepřehledné tabuli bylo napsáno číslo 9 a 3 čtvrťe. Začali hledat tatínka když v tom ho uviděli v jedné kabině vlaku z které jim mával ať jdou za ním. Když nasedli do vlaku do kabiny kde seděl tatínek tak se vlak rozjel. V kabině bylo pěkně a ta vyhlídka byla hezčí než předtím byly tam hory oceány různě barevní ptáci a všechno na co si člověk vzpomněl. Jeli hodně dlouho když najednou se vlak zastavil a ...............

OBJEVENÉ BRADAVICEKde žijí příběhy. Začni objevovat