První noc :D

45 1 1
                                    

Když sem se vrátila do nového domu tak tam už ten pán nebyl. "Mami kde je ten milý pán?"Zeptala jsem se mamky.

Mamka ke mě přišla objala mě a řekla mi :"Tenhle domeček už je jenom náš.

Zalila mě spokojenost i když se mi ze začátku tenhle dům nelíbil a cítila sem se v něm špatně tak teď tu cítím pohodlí hodně velké pohodlí. Chvíli jsem si s rodičmi povídala , ale o tom co se stalo v lese jsem se rozhodla jim to neříct.

Dostala jsem hlad protože jsme ještě nevečeřeli a tak šla maminka naložit na talířek štrůdli co nám neznámí pán udělal a dala na sporák ohřát mléko na horkou čokoládu.

Šli jsme si společně sednout na křeslo a dál sme si povídali. po několika hodinách jsem si uvědomila že se dá daleko lépe žít bez elektrických vymožeností.

"Beruško už jdi spát." Řekl mi po chvíli tatínek.

"Ano tati ja už půjdu ale jen tak pro zajímavost kde je sprcha a záchod ?

"Zlato viděla jsi ty oceány a ty lesy to je všechno náš nový domov."Řekla maminka a v té chvíli jsem si uvědomila že mám život jako nikdo jiný.

vyšla jsem do spojené ložnice s pokojem a převlékla jsem se do své překrásné košilce po babičce která na sobě měla kytičky a moc se mi líbila.

Po hodině které jsem nemohla usnout jsem věděla že se nevyspím a tak jsem se šla podívat dolů jestli by tam nebylo něco k jídlu. Když sem sešla po malinkých schůdcích tak jsem uslyšela jak někdo je venku a bouchá nám do okapu. byla jsem vystrašená až za ušima a tak jsem pomalinku lezla zpátky za rodiči jenže když jsem lezla nahoru tak jsem se podívala do okna a byl tam ten podivuhodný tvor kterého jsem viděla předtím.

vylezla jsem tedy nahoru po schůdcích a vzala jsem si na sebe letní kabátek aby mi nebyla zima.

když jsem vyšla ven hodila jsem tvorovi maso z ledničky aby nebyl hladný a on mě za to vzal za kabátek hodil si mě na ramena a utíkal se mnou do lesů. po chvilce co jsem měla zavřené oči jsem je přece jenom otevřela a podívala jsem se kde vůbec jsem. Byla jsem nad oceán těsně nad ním že jsem se ho mohla dotkonout a když jsme byli od oceánu dost vzdálení tak jsme přistáli. pokud jsem to pochopila tak to byla jeho jeskyně a v tom okamžiku mi dal na hlavu věneček z trnků jako královně a v té chvíli jsem poznala že mám prvního opravdového přítele.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 02, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

OBJEVENÉ BRADAVICEKde žijí příběhy. Začni objevovat