ʚ♡⃛ɞ(ू•ᴗ•ू❁)

260 8 19
                                    

Sabahin köründe alarmim caldi.. Kalkıp cok sade makyajimi yapmaya basladim

Biraz fondeten, azicik eyeliner, mor cilekli rujum, kırmızı lenslerim..

"Makyaj yapan kızlar cok cirkin oluyor ama ben cok sadeyim ve guzelim!! "

Herneyse iste okula giderken sari sacli kaslimi kasli birisiini gordum ve aninda azdim.

Cocuk benimle goz goze geldi!! İnanabiliyor musunuz? 😆😆

Kesin bana asik bu dedim icimden.

Gidip ona "selam yakisikli bana o kadar bakmak yerine gelip opseydin ya beni kodumun yakisiklisi" dedim..

Yanindaki sari ve orgulu saci olan cocuk bana garip garip bakti?!?

KESİN O DA BANA ASİL YAAA KİM BANA ASİK OLMAZ Kİ AHAHAHHAHAHAHHA

sari sacli cocuk beni aniden duvarla arasina aldi ve 526368283882939019392949299492994918938194929949284929499284927488284838848384883858488392949 saat opustuk
🥺🥺🤪😜

"Cilekli rujunun tadi bok gibi cici giz" 🥺😭 cok utandim ve hemen kosarak kactim fakat yere yapistim dizim cok acidi agladim.

Sqri sacli cocuk gelip elini uzattı bende elindem tuttum. Tam kalkiyordum ki beni yeri itti oc.

"En guzel soruyu soruyorum.. Telefon numaran ne kucuk amini siktigim🥰😍🥰" dedi.

Ben ise "yiaaa iltifatin icin tesekkurlar kodumun mali" dedim ve telefon numaramı verdim.

Adi kara durtulu manjiroymus fakat ona mayki(mikey) diyorlar.

Aksam oldu evlere dagildik fakat o benim hala aklimdan cikmadi..

onu dusundum fakat napiyorum ben diyip hemen kalkip anemin yanina gittim

"Slm köle anne"

"Kizim yine kendini kral mi sandin.. Yazik yarin psikologa goturelim seni tekrwrdan"

"ANNE AYAGİNİ DENK AL BEN COK UNLUYUM TAMAMMİ SEN İSE BENİM KOLEMSİN SUS TAMAMMİ?!? BANA HERKES ASİK SENDE ASİKSİN BOS YAPMA ANE" deyip aglayarak odama dondum.

"ÜHÜHÜHÜÜHÜHÜHÜHÜÜHÜH AĞAĞĞAĞAĞAĞĞAĞA BENİ KİMSE SEVMİYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" derkeeeen...

CAMIMA BİRİSİ TAS ATTI?!?

"KİM O SİKTİGİMİN OROSPO SOUTH'UN COCUGUNUN YENGESİNİN EVİNDE Kİ DİS FİRCASİNDA Kİ BAKTERİNİN YEDİ CEPPİNİ S-"

Onu gördüm.....................

YAKISIKLI BED BOY MAYKİ BENİM EVİMİN ONUNE HAVALİ UCAN MOTOSİKLETİ İLE GELMİSTİ!!

"BEKLE AŞKOOO HEMEN GELİYORUM" diyerek asagi atladim. (Evleri 50 kat🥲)

AY BEN BU BOLUMU COK SEVDİM OZENEREK BOZENEREK YAPTİM.

SİZ DE Bİ ZAHMET LUTFEN SU ALTTAKİ YİLDİZA BASİN BASMAYANİ SOUTH YESİN 😘😘

bad boy mikey x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin