Daha sonra iceri girdik. Bana odalarimizi gosterdi mayki😘😘
"Burası senin odan guzelim"
"OHAAAA TŞKR EDERİMM MAYKİ CAN COK SOFT BURASI OMG HAYALİMDE Kİ ODA EYVALLAH "👉🏿👈🏿
Daha sonra maykican'ın odasina bakmaya gittik😜😜
" burası benim odam cok havali ve tam tamina 88293929939 bin trilyon dolara aldim nasiş begendin mi cici giz"
"Guzelmis tam eve kiz atmalik😍🥲😜😜"
"Simdi sirasi degil y/n."
"N-n-n-n-ne neden oyle dedin ki... kalbim kirildii... UNUT BENİ AYYAYAYAYAYAYYA"
"BANA BAK UNUT BENİ AYAYYAY DEME KELLENİ ALİRİM SENİN Y/N"
"T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T- T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-TAMAM.......... "
Yn aglmaya baslar😭🥺😢
Mayki dayanamayip onu kucagina alir ve catiya cikar onu oradan havuza firlatir.
"AAĞAĞAĞĞAĞAAĞAĞAAĞAAĞĞAA maaaaayyykiiii seeennnniiiiinnn aaaaaaannnaaaaannnniii"(slowmo gibi dusunun burayi)
SONRA Y/N NİN PESİNDEN MAYKİCAN DA ATLARR
Y/n boğulurken mayki havuzun üstünde erik dali oynar.
" BEK BEK BEK BEK SİTABİR SİTABİR NININI SİTABİR SİTABİR"
"Ben yorulduum hayaatt gelme ustuuuumee y/n"
Akşam olur
Y/n ve mikey gece evde film izlemeye verir
"Korku filmi izleyeceğiz tamam mi sokuk😠"
"Malmisin lan varos mayki"
"Varos anandir köpek"
"Engellilere satasmiyorum maykicim😉😏"
"Engelliler ne zamandab berli düşünmeye basladi?? "
"SEN BANA ENGELLİ Mİ DEMEK İSTİOSUN SENİ DOVERİM BAK CELLAT ORDUM GELİCEK CİDDİYİİM BEN" der ve y/n cellat ordusuna mesaj atar
1 salisa sonra kapıda cellat tişörtlü ödecefece ve cellat goril babalari gelir.
"KUDUR MAYKİ"
"bekle sen simdi. Gelince seni s- "
(DEDİMKİ BEN HAMİLEYİM)cellat ordusu 5-10 yas arasi bebeklerle savasa gelip mayki ye osuruk bombası atmaya baslar
FAKAT MİKEYİN KARA DURTULERİ GELİR VE ONLARIN YÜZÜNE BOK BOMBASI ATAR
"UYYYYYY"
Mayki, "SİRA SANA GELDİ Y/N" der ve y/n in yuzune bok bombasi atacakken mayki kendi haline gelir ve tekrar erik dali oyanayarak twork atar.
"Ozur dilerim minik götlü kuşum🥺🥺🥺"
"Onemli degil aslan parcasi.... Fakaat seni affetmem icinn bu yeterli degil😈😈"
Mayki y/n nin yüzüne yine NedioBuAmkMalı bakışı atar ve y/n cok kotu birsey der.........
MAYKİ GOZLERİNE İNANAMAZ VE GÖZLERİ YERİNDEN CİKAR-(!)
♥*♡∞:。.。
*:..。o○ ○o。..:*
OF YİNE COK SOFT BİR
BOLUM YAPTIM DİMİArkadaslar bunu yazarken mayki gelip bana atom bombası attı sonra uzaya ucup ölen dedemi gordum ve attack on slayere shiftinglenip tanjiro bana selam verdiği icin utanctan dededmi sirtladim.
YAAAAANİİİİ cok ugrastim lutfen oylayın😭😌😢😋😭😌😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad boy mikey x reader
Humoryakisikli bir genc mafya seni kacirsaydi tepkin ne olurdu 😁🥺💀😍💘😒😇😠😖🥰😯🤬(?).. kitap kesinlikle ironi degil(!) 🥺🥺✌🏿 !! UYARI!! Kitap o kadar soft ve UwU ki asık olabilirsiniz demedi demeyin.