İnsan sevdiğini unutamaz.İnsana herşey sevdiğini hatırlatır bazen eski tanıdık bi koku bazen ıssız izbe bi sokak bazen bi sigara kokusu bazense kendin kendine sevdiğini hatırlatırsın.
“Aşık olmak istiyorum yaa” demiştim bi ucu aydınlık diğer ucu karanlık olan okul koridorunda “Herkes aşık olm Sılayla Abdullah senle Mistik herkes fazlasıyla aşık” dedim
O sırada o iğrenç grup çıkmıştı sınıftan Allahım 8 tane insan toplasan bi beyin etmez ya.
Grupta 8 kişi vardı bi kaçı benden hoşlanmıştı bişeyler olmuştu düşman olmuşlardı bana işte bende çok hırçındım nefret etmeye başladı bilendim tabi.
Bi tane uzun sırık vardı nefret ederdim sevdi sevdi yüz bulamadı boyu o kadar uzundu ki 175 olan ben bile uzanarak bakıyordum Mahmut vardı bi kopya çektiğimi tüm okula yaymış rezil rüsva etmişti resmen çenen dursun be çocuk . Arda Tana Benzeyen Çocuk o en farklısıydı işte en çok ona sinir oluyorum ortaokuldaki Arda Tana benziyor Sadegül benzetti ilk çok benziyor gerçekten bi kere farketmeden erkekler tuvaletinin önünde dururken beni itti refleks olarak tacizci diye bağıracaktım az kalsın o an bi bakışmıştık çok garipti esmer bişey futbol mutbol oynuyor nefret ediyorum ya sebebi yok işte. Bi kaçı daha vardı hepsinden ayrı ayrı nefret ediyordum ama en çok ondan işte onlarda benden içimdeki bu nefret sebepsizdi yersizdi.
..
“Sevgilim” diye biri geldi”
"Allahım bana da nasip et ya "dedim gülerek,Sadegülün Mustafası gelmişti biricik kankam Sadegülün biricik aşkıydı Sadegüle baktım piç bi gülüş attım Mustafa uzun bi çocuktu ince bi çocuktu üstünden hiç çıkartmadığı bi montu vardı iyi çocuktu o olmasa 10/A beni parçalardı.
“İzniniz olursa sevgilimi alıyorum sevgili Esma Hanım”
“Al bacım al bende yalnızlığımla ağlayım “
dedim.
Aşık olmayı tatmamıştım etrafımda çok kişiyle çıkmıştım ama bu aşk değildi korkuyordu deli kalbim sevmekten birine bağlanmaktan korkuyordu ben her zaman hırçın bi kızdım ailemden sevgi görmemiştim çıktığım insanlara sevgi vermeyip acılarına acı katmıştım resmen sevmeyi sevilmeyi bilmiyordum sevmektende korkuyordum.“Ee nasıl geçtiii neler yaptınız Mistik eniştemle”
“Öptü beni vallahi bak ölecektim içine çekti omuzuna yatırdı beni”
Yüzünde o kadar güzel bir gülümseme vardı ki Sadegülün o kadar güzeldi ki bu gülümseme ömür boyu insanı ayakta tutardı .
Ben aşkı tatmasamda çevremde bebek gibi sevilen insanlar vardı.“Var mı ondan bi haber”
Bi yandan sorusunu anlamamış gibi başka bişeyle uğraşır gibi yapıyordum“Kimden bitanem anlamadım”
“Batuhandan işte kanka anladın bal gibi”
"Yok Sadegül yok sevileceğimi mi sandın neyse ben bitirdim"dedim içimde acı ama gurulu bi hal vardıBatuhan uzun süre son şans verdiğim insandı gitti bi lafa inandı beni hiç sevmeyen çocuğa inandi dedikodulara inandı oysa ben sevildiğime inanacaktim tam da
“Esma bi yaz bak bi konuşun bi anda oldu her şey “dedi uzun bi sessizlik oldu sanki Sadegül lafını söylememiş gibi oldu
Önümdeki defteri karalarken
"Yazayım tamam" dedim“Bana bak Arda Tana Benzeyen Çocuk bu kalbi sana veriyorum ama hep sende kalsın”
“Esma Hanım Alzehimer hastasısınız yakın gelecekten başlayıp geçmişe gideceksiniz en son her şeyi unutacaksınız erkenden çocuklarınıza haber verseniz güzel olur durumunuz iyi gözükmüyor”
Kalbimde derin bi sızı vardı işte anlamsız
herkesi herşeyi unutmak hayatımın 61 senesini unutup bu hayatta yabancı olmak bu kalbime derin bir ok saplanmış gibi acı veriyordu.“Sadece dışım için sevilmişim sadece eski sevgili sevdiğine benzediğim için sevilmişim. Tanımadığım birine bile çıkma teklifi etsem kabul edermiş çok güzelmişim ama aklım kötüymüş öyle dedi beyefendi”
Sadegülün suratındaki ifade benim yüzümdeki duygusuzluk her şeyi açıklıyordu
O sırada yanımıza Bekir geldi Mustafanın arkadaşıydı tombul iri kıvırcık saçlı bi çocuktu
“Yenge çıkışta yurdun oraya gel dersiniz beden dersiymiş zaten erken gel “ dedi sırıttı gitti Sadegülle sevinç çığlıkları atıyorduk en yakın iki arkadaşımı bu denli sevgi sellerinde boğuşurken görmek tatlı ama komikti..“Bitanem güzelim “ dedi Mustafa
"Bi kaç gün yokum biraz vedalaşalım e malum 2 gün hafta sonu o güzel gözlerinden mahrum kalıcam bende çağırdım biraz hasret giderelim dedim"dedi Bekir önlerine paravan olmuştu
Sadegülü öptü sarıldı o sırada kenardan geçen üst sınıf kızların bakışları Sadegülü utandırmıştı kıpkızarık okulun yurdunun yokuşunu koşarak gülerek inmiştik
Arkadan bağıran bi ses
“Sadegüllll”
“Utanınca daha da aşık oluyorum be kızım yapma bunu bana”
Servis boyu gülmüştük mutluluk kelebek hisleri... Sadegülün kızarıklığı hala geçmemişti pembiş pembiş yanakları....“Anne ne diyorsun sen ne hastalığı”
“Bak kızım daha başındayım her şeyin daha herkesi her şeyi hatırlıyorum maşallahım var anneannende bu sebepten ölmüştü bilirsin unutacağım herkesi herşeyi”
“Beni de mi anne biricik kızını da mı unutacaksın zamanla “ demişti kızımın iri ve çekik gözlerinden akan göz yaşları içime kalbime bir diken gibi batıyordu acıtıyordu kalbimi
Kızımla sarılıp ağlaşmıştık onu babasız büyütmüştüm daha 20 yaşındayken onun için yaşamıştım hayatımı torunumun ağlama sesiyle ayrıldık kızımın yaş dolu gözleri içimi daha da kurutuyordu sanki.“ Kanka ben tanımadığım birine açılacağım”
“ Ne diyosun sen kanka”
“Batuhanın dediğini yapıcam işte”
“Kanka bu büyük
bişey sonrasında ne yapacaksın”
“Şaka yaptım diyiceğim açıklayacağım reddedilip Batuhanı şaşırtacağım işte ”
“Ayh bu kız delirtecek beni”
“Ee Sadegül Hanım bizim arka bahçede sıkıştırıp öpen bi sevgilimiz yok ne yapalım” dedim sırıttım
“Kankaa utanıyorum vallahi bak hele son bağırışı”
“Ayh utanırmış bi de benim minik kızım yaaa”“Kanka o değilde ben kime açılsam yaaa”
“Okulda bakıp karar veririz deli kız”
Güldüm heyecanlıydım bakalım bu şanslı kişi kimdi..
16 yaşındaydım erkeklerin ideal kız tipiydim lisenin başında ne kadar bu böyle olmasada artık böyleydi .Sevgiye aşka kimseye inanmıyordum herkes çapkın ama güzel kız der laf ederdi. Bakalım bugünki oyunumuz kime olacaktı.“Kanka ben Arda Tana Benzeyen Çocuğa açılıcam "
“Kanka o kadar kişi saydık o mu nefret edersiniz düşmansınız "dedi Sıla ve Sadegül "Hem sen onu sevmezsin nefret edersin"
“Ne güzel işte hem Batuhanın dediği gibi olmaz rededer beni”
“Emin misin güzelim” dedi Sıla
“Bak onca kişi saydık kanka göt grup diyoruz 10/A diyoruz”
“Sadegül sende 10/A dan biriylesin dedim beni mi yiyecekler sanki yaa”
“Adını biliyor musun Esma Hanım”
“Mistik eniştem söyler” dedim yüzümde 32 diş şımarık ama tatlı gülümsememi taktım.Mustafaya mesaj atmıştım Allahın işine bak bugünde nöbetçiydi çocuk telefonuna bile bakamazdı ismini bilmiyordum bile o gruptaki herkesin ismini bilirken onun adını bile bilmiyordum ama ben Arda Tana Benzeyen Çocuğa çıkma teklifi edecektim kafaya koymuştum.
“Çocuk bi dursana” demiştim durmuştu gözlerime bakmıştı o an her şey durmuştu dünya durmuştu gözleri gözlerimdeydi elaya yakın kahverengi gözleri beni benden alıyordu düşmanlık ve nefretin yerini sıcak ama bi o kadarda yakıcı bi his alıyordu sanki ömrüm boyunca bi kezde baksam unutmazdım o gözleri o bakışmayı..
İLK BÖLÜMMM İLK HEYECANLARRR sonu ben aşırı heyecanlıyım açıkçası yazarken ben bile kendim şaşırıyorum yukarıdaki şarkıda bu bölümlük yeni heyecanlara,Sadegülle Mustafanın aşkındaki heyecana ve Esmanın çapkınlığına gelsin kendinize iyi bakın iyi okumalarrr<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstemem Artık Geriye Dönmek
Teen Fictionİnsan sevdiğini unutamaz.İnsana herşey sevdiğini hatırlatır bazen eski tanıdık bi koku bazen ıssız izbe bi sokak bazen bi sigara kokusu bazense kendin kendine sevdiğini hatırlatırsın Alzehimer hastası olan 61 yasındaki Esma Hanım gençliğine gitmişt...