Geçip Giden Zamanları Bir Yerlerde Bulsam

31 6 7
                                    

Bazen koskoca bir hayat bomboş geçer de anlamaz insan. Doğar, büyür ve ölür .Her gün su verilen boş bir saksı bitkisinden farksızdır...

"İşim var geliyorum bekle sen beni" dedi
Donakalmıştım vücudum ellerim ayaklarım titriyordu hareket edemiyordum. Köşeden beni izleyen Sadegül ve Sıla anlamış olacak ki yanıma geldi.
"Noldu anlatsana kızım neyin var senin açıldın mı çocuğa"
"Esmaaa duyuyor musun kızım bizi ne dedi oğlan neyin var?"
Kıyıda köşede bekleyen adını bile bilmediğim uzaktan uzaktan nefret ettiğim Arda Tana Benzeyen Çocuk nasıl bu kadar güzel bakabilirdi. Gözleri nası bu kadar etkileyici bakabilirdi.
"Vallaha bak Sıla bu kıza bişey oldu oğlan azarladı gitti heralde deli ya neyin var neyin duymuyor bile"
"Ay dalmışım işim var dedi gitti salak çocuk işte hoca çağrıyordu spor salonuna gezi için isim almam lazım gidelim hadi" dedim.
Sadegülde Sılada şoklardaydı niçin bu derece donuktum niye böyle davranıyordum anlamamışlardı.

Hocanın odasına daldığımda orda olduğunu gördüm grubun hepsi oradaydı.
"Esma bekle kızım biraz sonra gel"
Sırıttım
"İşi varmış gerçekten" dedim
Anlam veremiyordum kendime kimse anlayamıyordu beni yanıma geldi benim işim vardı konuşmadık gittim sahanın oraya bağırdım rezil ettim çocuğu anlayamıyorum gözlerini unutamıyorum sevmiyorum ben kimseyi sevemem Bekle dedi gitti ben beklemedim. O geldi ben gelemedim.

"Anneannee sen ağlama tamam mıı"
"Ay benim minnak kızımm, Evam ağlamamm  sen yeter ki iste" dedim
İlk unutacağım kişilerden şeylerden biri de torunumdu korkuyordum herkesi her şeyi unutmaktan koskoca bir ömürü unutmak.
Neler yaşamıştım verdiğim mücadeleler çabalar kaygılar savaşlar her şey aklımdan silinecekti acaba onun  gözleri de silinirmiydi aklımdan...

"Olm çocukta bi haller var bakıp duruyor.Bi şeyler var bu çocukta dikkat et sen.Geziyede geliyormuş."
"Allahin cezası salak çocuk gelmesin" dedim sinirli bi şekilde Sadegüle
"Gelmesin ya istemiyorum aptal salak çocuk gerizekalı çocuk" ardı ardınca tüm ahakretleri sayıyordum çocuğa
Sadegül içimdeki nefreti anlayamıyordu
O gün ki baktı bana içimi yaktı bakışları hiç bişeyi belli etmemeye çalışıyordum ama nefretimi hırçınlıklarımla kapatmaya çabalıyordum.
Mistik sinirli sinirli yanımıza geliyordu tam ne bu sinir diyecekken ben
"Kızım sen aptal mısın İciğe neler dedin ne  yaptın senin arkadaşınım diye azarını ben çektim hadi tamam sen delisin çocuksun Sadegül sen hiç mi uyarmadın güzel gözlüm biricik sevdiğini azar manyağı yaptı deliler"
diyerek Sadegüle sırnaştı gülümsedi
"Ayh İcık mi cicik mi bilmem yaptım bişey işte kızmayın Mustafa Bey Hazretleri cesaretleri yetiyorsa gelip bana laf söyleselerdi"
" Neyse Esma Hanım iznin olursa Sadegülü alıp gidiyorum seni de bağışlıyorum" dedi gülüştük okulun bahçesinden çıkıp parka gittiler.
Okulun duvarına oturdum merdivenlerden got grup geliyordu  Mistikin dediğini anlamamıştım adını hala bilmiyordum ama gözleri ezberimdeydi elaya yakın kahverengı gözleri vardı teni koyuydu esmerdi saçları düzde değildi kıvırcıkta değildi merdivenlerden iniyordu üstünde kırmızi bi tişort altında siyah bi pantolon vardı. Yanında biricik Mahmut Paşa okuldaki tüm kızlara sırnaştı beyefendi Mahmutun aşık olmadığı kız yoktu aşkta değildi işte benim gibiydi sevmeyi bilmiyordu. Acaba o da öyle midir diye geçirdim içimden
"Sanane kızım sen niye düşünüyorsun sanane ne yapacaksın gözlerini ,kızlarla ilişkisini adını soy adını sanane." dedim korkuyordum bu çocuğu düşündükçe nefesim kesiliyordu canım yanıyordu.Unutmam lazımdı nefret ediyordum önceden,öyle de yapmaya devam edecektim.

"Ooooooo Örnij Hanım bu ne şıklıktır" diyerek yanıma gelen Musaba lafını verecek halde değildim . Eski sevgilimin arkadaşıydı benimde arkadaşım sayılırdi işte bari bi lafinı vereyimde gideyim dedim
"Soy adımla dalga geçme MUSHABCIM" dedim ve sinsi gülüşümü takarak suratıma  sınıfa gidiyordum bi yandan bana bakan Arda Tana Benzeyen Çocuğu azarlamak geldi içimden ama yapamadım olmadı. Yapamadım. Çok güzel bakıyordu bana çünkü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İstemem Artık Geriye DönmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin