O gece bir kabus gördüm.
Denize gidiyorduk. Herşey çok normaldi. Tom yine Matt'i kuma gömmüştü. Edd şezlongda kola içiyordu. Ben de yüzerken insanları su tabancasıyla ıslatıyordum. Sonra biraz denize açıldım. Ayağıma bir şey dolanmıştı. Yosundur diye önemsemedim. Fakat sonra birden gözüm kararmaya başladı. Suya battığımda ölümcül bir deniz anasının beni soktuğunu görmüştüm.
Sonra uyandım.
Bu sabah denize gidecektik. Gideceğimiz denizdeki canlıları araştırmıştım. Ölümcül bir deniz anası vardı fakat sadece %1 ihtimal ile karşılaşabilirsiniz.
Bende bu %1 ihtimali takmamıştım. Umarım kabusum gerçek olmaz..Matt uyanmıştı. Hazırlanmıştı bile
"HERKES KALKSIN DENİZE GİDİYORUZ!"...hiç kimseden kıpırtı gelmedi.
Kalktım ve yanıma plaj çantamı aldım. İçine mayomu, havlumu, güneş kremimi ve mangamı aldım. Üzerime hawaii gömleğimi ve şortumu giydim
Sonra Tom'un yorganını açtım.
"Hadi kalk uykucu ananas"
Tom olmayan gözlerini açtı. Yatağına oturdu ve esnedi.
"Bugün denize gidiyorduk dimi?" dedi uykulu bir şekilde.
"Evet" dedim.
Tom'un boyuna eğilerek (ĞAPAÜĞWÜE) "Matt'i kuma gömmeyi unutma" diye Tom'un kulağına fısıldadım.
Tom sırıttı ve 👍 yaptı.
Matt "siz ne fısıldaşıyorsunuz?" dedi.
"Yok bişeeeey" dedik Tom'la aynı anda.... ve gülme krizine girdik.
Matt abi çok kızdı ama kendini çabuk toparladı. Matt'in en sevdiğim özelliklerinden biri sakin biri ve çabuk toparlanması. Ama çok kızdırırsak ne yapması gerektiğini çok iyi biliyor..
Ringo, Edd'in üzerine yerleşmiş uyuyordu. Ringo'yu kucağıma alıp biraz sevdim ve yere bıraktım. Sonra Edd'i uyandırdım.
"Hadi sende kalk 2. uykucu"
"... Ringo'yu ver.."
Ringo'yu kucağıma aldım ve Edd'in yüzünün baktığı kısma Ringo'yu koyup onu insan pozisyonuna getirip ön patilerini tuttum ve kukla gibi sesimi incelterek konuşturdum.
"Edd kalkmazsan senin yüzünü tırnaklarım daha tırnaklarımı kesmedin hatırlatırım uwu"
".. Tord Ringo asla 'uwu' kullanmaz"
"Ne bileyim kedi ya"
Edd kalktı ve ne yazık ki yatağın altında duran ve yatakta Ringo'yu tutan Tord adlı şahısı görmedi ve kafasına bastı.
Edd'in tek söyleyebildiği şey
"Ayyğh üzgünüm Tord" dedi ve normal bir şekilde devam etti.
Ringo'yu yatağa bırakıp kalktım.
Edd'de plaj çantasını hazırladı. Artık hazırız. Gidiyoruz!
Arabayı Edd sürecek. Villaya gelirken hiç araba sürmediği için ceza >:3
Öne Matt geçicek. O villaya gelirken hiç öne geçmemişti. Tom ve ben arkada oturcaz.**
Denize geldiğimizde 4 tane şezlong ve 2 tane şemsiye kiraladık. Herkes eşyalarını kendi şezlonguna koydu.
Edd kendi çantasından 1 tane kola çıkardı ve içmeye başladı. Matt'de şezlonguna oturup deniz kokusunun keyfini çıkardı.
"Tom, hadi denize girelim!" dedim.
"Geliyorum Yankees Kepimi takmam gerek. Kafama güneş geçiyor." Tom kepini kemikli saçlarının geçebileceği gibi kesmişti. Taktığında çok komik duruyordu.
"Hadi girelim. Mayomu giymiştim gelirken." dedi.
"Bende giydim." dedim.
Koşarak denize atladık.
"Ç-çok soğuğukukğh" dedim.
"Tord.. kafan.. PFFFT" dedi ve gülme krizine girdi Tom.
"Sen asıl kendine bak >:c" dedim. Saçlarım ıslanınca düştüğü için komik gözüküyordum ama özel bir karışım kullandığım için suya girsem bile düşmüyor.
(kendim laboratuvarımda yaptım :3) Tom saçlarıma gülüyor olamaz. Neye gülüyordu?
"Yosun Kafa! BWAHAWSAHWHAHS"
Elimi kafama attım ve elime yosun geldi. Tom'a fırlattım. Tom'un yüzüne yapıştı. Yosun düştüğünde Tom somurtuyordu.
"BWASBABWAHAAHS"
"Herneyse gel açılalım biraz" dedi Tom.
Rüyam aklıma geldi. Hala rüyanın etkisinden çıkamamıştım. Açılmak pek de iyi bir fikir değil diye düşündüm.
"Umm.. Açılmasak daha iyi olur bence.." dedim.
"Tord senden daha kısayım yani benim ayağımın yere basamayacağı bir kısma geldiğinde sen hala basabilceksin, daha avantajlısın. Neden gelmek istemiyorsun ki?"
"... rüyamda ölümcül bir deniz anasının beni soktuğunu gördüm ve bu sahilde %1 ihtimal bile olsa o deniz anasıyla karşılaşma ihtimalimiz var. Riske atmak istemiyorum."
"Aman sadece %1 ihtimal neden kafaya takıyorsun ki? Gel açılalım işte."
Sadece Tom hatrına açılacağım.
"Tamam sadece senin hatrına."
Biraz daha açıldık. Şezlonglarımızı göremiyordum.
"Ayaklarım yere basmıyor" dedi Tom.
"Biraz fazla açıldık sanırım" dedim.
"İnsan sesleri zor duyuluyor"
Bir anda bacağımda bir ağrı, acı ve uyuşma hissettim.
"Tom.."
Gözüm kararmaya ve kulaklarım çınlamaya başladı.
içimden 'deniz anası' diye düşündüm. Sonra Tom'un boğuk bir şekilde "Tord.. Tord iyi misin? Tord.. TORD!! Tord grileşiyorsun.." dediğini ve ağlamaya başladığını duydum.
Başımın denize battığını hissettim. Ama bu çok uzun sürmedi. Belimden ve bacağımdan Tom beni tuttu ve sahile doğru yüzmeye başladı. Zar zor seçiyordum her şeyi.ve sonra bayıldım.
.
..
...
....
.....
......
.....
....
...
..
.
EHEG SELAM
Çok heycanlı bitirdim aslında devamında bu bölüme yazacaktım fakat bölüm biraz uzun oldu ve üşendim o yüzden yazmadım :p
SÖZ VERİYORUM 6. BÖLÜMÜ ÇABUK YAZMAYA ÇALIŞCAM
Deniz anası zehiri fikrini bir arkadaşım istedi :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Başlasın! [Eddsworld]
Fanfictionsonunda yaz başladı ve bizimkiler ( Tord, Tom, Edd, Matt ) uzun zamandır yazı bekliyorlardı, ve işte o an geldi! Hikayeyi Tord anlatıcak :v