Uyandığımda bir hastanede yatıyordum.
Bacağımda bir ağrı hissettim. Bacağımda bir sargı vardı. Etrafıma baktığımda Tom, Edd ve Matt'i gördüm. Tom sessizce ağlıyordu.
"Tord, uyanık mısın..?" dedi Tom.
"Hmmhmmm" dedim onaylayarak.
"ŞÜKÜRLER OLSUN İYİSİN!" dedi ve bana sarıldı.
Omuzunu sıvazladım.
"Her şey benim hatam çok üzgünüm seni dinlemem gerekiyordu seni hastanelik ettim.."
"Sorun değil, bilmiyordun. Bu arada.. bacağıma ne oldu..?"
"2 gündür uyanmıyordun. Senin için gerçekten endişelenmişt-"
"NE 2 GÜNDÜR MÜ!?"
"Evet.."
"UHH herneyse devamını anlat"
"Haberlere çıktın! Yapılan araştırmalara göre aynı rüyandaki gibi seni bir deniz anası sokmuş."
"Rüyamdaki gibi.." diye sessiz bir şekilde tekrar ettim.
"Bu arada NE HABERLERE Mİ ÇIKTIM?"
Tom gazeteyi elime verdi.Son dakika! Son zamanların en popüler sahili ***** Sahili'nde Tord Larsson'u ölümcül bir deniz anası soktu. Hastaneye kaldırıldı. En azından Tord Larsson hala hayatta. Gelişmelerle tekrar karşınızda olacağız.
Tek diyebileceğim şey "A" oldu.
Birkaç dakika Edd, Tom ve Matt ile konuştuktan sonra odaya hemşire girdi.
"Durumuz çok iyi Bay Larsson! Sadece 4 gün düzenli olarak iğne vurulmaya gelmeniz gerek. Sonra hayatınıza normal bir şekilde devam edebilirsiniz. Nasıl bu kadar iyi olduğunuza hala şaşırıyorum." dedi hemşire.
"Tamam, çok sağolun." dedim.
"Sizi birazdan taburcu edeceğiz. Kıyafetlerinizi giyebilirsiniz."
"Tama- kıyafetlerim mi?"
"Evet. Arkadaşınız Tom Ridgewell sayesinde zehir tüm kana yayılmadan sizi ameliyata soktuk. O yüzden size hasta kıyafeti giydirmemiz gerekti. Zehiri kandan çektik ve kan bağışı aldınız. Şansınıza Bay Ridgewell ile aynı kan grubundasınız.
"Tom, sen bana kan bağışı mı yaptın?"
"Evet :]"
"... çok teşekkür ederim.. :3"
Tom gülümsedi. Onu nadiren gülümserken görüyorum ama buraya geldiğimizden beri keyfi baya yerine gelmişti.
"Sağolun hemşire Hanım."
"Geçmiş olsun!" dedi hemşire ve odadan çıktı.
Yataktan kalktım ve boy aynasından kendime baktım.
"Bu kıyafet üzerimde çok komik duruyor"
Edd kendini gülmemek için zor tutuyordu.
"Ne oldu?" dedim.
"Arkana bak.. PFFFT"
Aynadan arkamı dönüp baktım ve hastane kıyafetinin arkasının açık olduğunu ve içimde sadece boxerımın olduğunu gördüm.
"... PFFT BWAHAHSAHWSHAHSWASH YA Bİ GİDİN"
Tuvalete girdim ve üzerimi değiştirdim.
Birkaç dakika sonra odaya tekrar hemşire geldi.
"Taburcu olabilirsiniz Bay Larsson! Bacağınızdaki sargı açılana kadar şort giymeye yada pantolonunuzu sargıya değmeyecek şekilde katlayın.
Rahatça yürüyebilirsiniz. Fakat yinede dikkat edin.
Geçmiş olsun sağlıklı yaşayın!" dedi hemşire ve odadan çıktı.
Hastaneden çıktık ve villamıza gittik.
.
..
...
....
.....
......
.....
....
...
..
.
Selam E
Bu bölümde sadece Tord için endişelenmemeniz gerektiğini anlattım. Tom'u bu bölümde baya cana yakın yaptım ehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Başlasın! [Eddsworld]
Fanfictionsonunda yaz başladı ve bizimkiler ( Tord, Tom, Edd, Matt ) uzun zamandır yazı bekliyorlardı, ve işte o an geldi! Hikayeyi Tord anlatıcak :v