yeni mahallem

218 11 0
                                    

Bir kış günü mahallemizden taşınmıştık . Ben ve koruyucu ailemle Hollanda'da bulunan AMSTERDAM taşınmıştık. Yeni mahalle yeni arkadaşlar , yeni bir okul kulağa fena gelmiyordu . Yeni insanlarla tanışmayı çok seviyordum saten . Koruyucu annem olan Alain'den izin alarak mahalleyi keşfe başladım.Küçük sakin bir mahalleydi .bu mahallenin doğusunda orman vardı ve ben ara sıra kafa dinlemeye buraya gelebilirdim.Ayrıca Amsterda'ın heryeri sular ve laleleriyle meşurdu.Gezdikten sonra eve gelip yemek yedim . Bu güzel evin tadını sıcak bir çikolata ve bir pastayla çıkarmaya başladım. Akşam olunca hemen yeni odama gidip hemen uyumak istedim çünkü yarın büyük gündü yeni arkadaş çevreleri ve yeni bir okul heyecanı beni bekliyordu .Sabah olmuştu

hemen üzerimi giyip kahvaltıya oturdum bir 5-10 dk kahvaltımı yaptıktan sonra koruyucu babam Bernad beni okuluma bıraktı . Çok heyecanlı olmamama rağmen bernad beni sakinleştiriyordu.Okul süperdi cana yakın inanlar vardı . Sınıfıma gittim çok beğendim . Hemen arkadaşlar yanıma gelerek benle tanışmak istediklerini söylediler . Adımı sordular bende adım Donay çınarcı dedim ismimi çok beğendiklerini söylediler şimdiden 4 tane arkadaşım olmuştu. İçlerinden biri dedi ki '' sınıfımızda fazla havalı gurup var onlara dikkat et'' dedi . Bende ''peki beni uyardığın için teşekkürler '' dedim . O DA ''RİCA EDERİM ''dedi.

çok geçmeden sınıfımıza matematik hocası olan Alper güney geldi hadi bakalım çocuklar'' yerinize oturun'' dedi.Hoca beni farkettiğinde yanıma yaklaştı bu herhalde sabah ki bahsedilen yeni arkadaşınız olmalı .dedi.


Bana kendini tanıştırmısın kızım dedi . Bende evet diyerek kendimi tanıttım . derse başlayalı 10 dk olmuştu.Her zaman derse geç kalan KAİDAN miş bu her derste uyuyan hatta okul la alakası olmayan birisiymiş. Ayrıcada fazla yakışıklı.Neyse ki öğlen arası olmuştu arkadaşlarla kantine inmiştik . Ben sağıma soluma bakarken o da bizim yan masamıza oturmuştu .Anna'ya sorduğumda bu her zaman tek mi oturur dediğimde o da evet demişti .



vampir sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin