hemen üzerimi değiştirdim .Üzerime sak mavi bir bluz altıma buz mavisi bir pantolan giyerek aşağıya yemek yemeye indim yemeğimi hızlı hızlı yerken annem'' yavaş ye kızım boğulacaksın'' dedi . Telefonla anna'yı aradım hemen bize gelmesi gerektiğini söyledim .Beş dk. sonra Anna geldi biz dışarı çıkabılırmıyız anne dedim o da '' evet '' dedi biz çizmelerimizi ve deri montlarımızı giyerek indik . Anna neden çağırdığımı sordu '' kaidanın evini bulacağız ''dedim. '' sen kafayı mı yadın kızım saçmalama '' ^ hayır çok ciddiyim diyerek ^ormanlık alana doğru ilerledik. '' Kızım sen kafayı felan mı yedin ormanlık alanda ne işimiz var kaidan ne arasın burda ''. ^ hayır canım o revirde gördüğümüz kızla birlikte buraya giriyorlardı servisle gelirken gördüm .^ Anna sen kaidanı neden bu kadar çok düşünüyorsun'' diye sorduğunda'' hiç ölesine merak ettim ''dedim .^Anna o kzı kim^ '' haaa sen o kıımı soruyosun o kız onun kuzeni Deniz o da senin gibi Türk ''ormanda ilerlemeye devam ediyor ken bir ses geldi . Arkamıza dönüp bakarken önümüzden bir erkek sesi " sizin tek başınıza burada ne işiniz var " diye bir ses geldi. Ben ve Anna bir çığlık atarak önümüze döndük bizim yaşlarımz ' da bir erkekti .Anna ve bu tatlı çocuk bir birlerini tanıyorlarmış .Bana elini vererek ben Danyel dedi ben de kabalık etmemek için elini sıktım bende '' güneş derin '' dedim .Anna "bak derin bu sizin evin karşısındaki tamircinin sahibi' nin oğlu " dedi "peki ya siz nerden tanışıyorsunuz " dedim ."Aynı binadayız karşı komşumuz " dedi . aradan 1,2 dk. sonra danyel "siz ne arıyorsunuz burada" dedi . Ben hemen" hiç öylesine geziyoruz burada bir ev varmış o da periliymiş galiba merakımdan geldim'" dedim . " Burada iki tane ev var birisi geçen yıl ölen yaşlı Faydee 'ye ait diğeri'de veteriner olan Bardolf ' a ait tir bunu herkes bilir anna sen nasıl bılmıyon analmadım ama onlar göle yakın ve oraya yanınızda erkek olmadan oraya gidemezsiniz "dedi . '' Peki sen bizle gelirsin Danyel " dedim .Danyel "gelemem orası bana yasak bölge" diyerek gitti . Bizlerde yolumuza devam ederek gittik sonun da eve geldik . Kapının ziline bastık . Kapıyı Kaidan açtı o kadar telaşlıydı ki bizi eve almamak için kırk takla atıyordu kaidan . Sonra kaidan baktı bizi yollayamıyor . Bize babasını hasta olduğunu ve bulaşıcı bir hastalık olduğunu söyleyerek yollama çabaları içindeydi ben hemen telefonuma sarılarak babam Bredi aradım . " Alooo baba biz veterıner doktor olan Bardolf 'un evindeyiz hemen buraya gelmelisin adam çok hasta ölücekmiş " dedim . Babam " kızım orada ne işiniz var " diye bağırdı neden bağırdığını anlamamıştım " sakın bir yere ayrılma ben geliyorum " dedi . Aradan 10 dk . sonra bernad gelmişti . Bana önce bağırdı ve sonra Bardolfun odasına gırerek herkesi odadan çıkar tı . Ben , Anna , Kaidan ,deniz hepizi dışarı çıkartmalarını anlayamadık babam ilk kez benim için bu kadar endişelendi. Aradan yarım saat geçti babam lar dışarı çıkarak denizi yanına çağırdı .
BERNAD : Bak kızım deniz sen de benim kızım gibi Türksün değil mi ailende Hollandalı değil mi?
DENİZ : Evet siz bunları nereden biliyorsunuz .
BERNAD :Baban benim en iyi arkadaşım ve biz sizleri aynı çocuk esirgeme kurumundan aldık ve baban bir vampir doktoruydu . Baban bana bütün vampir hastalıklarını söylemişti ve nasıl tedavi edileceğini . Ailenin ölme sebebi benim yüzümden .
DENİZ : Nasıl yani siz mi öldürdünüz anlamadım kafam çok karışık efendim .
BERNAD : Hayır tabi ki bana bir vampir olduğunuzu söylediği için canlarından oldular ve seni ve vampirleri bana emanet etti.
DENİZ :Peki kızınız vampir olduğumuzu biliyor mu ?
BERNAD: Hayır bilmiyor o yüzden çok dikkatli olmalısınız.
Neyse ki o gün sorunsuz bitmişti işte eve gelmiştik sonunda hemen o dama çıkmak istiyordum fakat BERNAD'ın benle konuşmak istediğini düşünüp onun arabayı park etmesini bekledim . Ama BERNAD benle konuşmadan o dasına çıkıp uyumuştu o da çok yorulmuştu acaba DENİZ 'le ne konuşmuşlardı .