KAIDANLA TANIŞMA

134 12 5
                                    

Okul bitmişti herkes evine dağılıyordu .O gün ilk gün olduğu için Bread almaya geldi . Günümün nasıl geçtiğini sorduğun da çok güzel ve yeni arkadaşlarla tanıştığımı söylemiştim .''Peki ya eski evimizi özledin mi diye ''sorduğunda ''hayır fakat arkadaşım Mary çok özlediğimi'' söyledim. Belkide hafta sonu onu görmeye gidebiliriz dedi .Ben çok sevinmiştim .Neyse ki evimize gelmiştik biraz yorgundum fakat ailemle olduğum için yorgunluğum dinmişti.Birlikte sofraya oturduk ve keyifli bir yemek yedikten sonra Bread'' benimle oyun oynamak istermisin'' dedi . ''Peki ne oynayacağız ''. '' sen karar ver ''peki o zaman satranç oynayalım'' dedim.

Saat baya geç olmuştu yatmak için odama gittim .Yastığıma başımı koyar koymaz Kaidan aklıma geldi nedense sağa dönüyorum sola dönüyorum gözlerimi kapatıyorum her dakika onun o sınıfa girişi aklıma geliyor.

Neyse ki uyuyabilmiştim ve sabah olmuştu. Aynı şeyleri yaptım hazırlandım okula gitmek hiç bu kadar çok istememiştim . Okula geldim sınıfıma çıkıp sıramda oturuyordum arkadaşım Anna geldi ''oturabilirmiyim ''dedi .''Tabi ''dedim . Derse geçtik 10 dk sonra tekrar kapı açıldı gözleri mi fal taşı gibi açıp kapıya doğru bakıyordum acaba bu kaidan mı diye fakat o değildi . Neden gelmedi acaba hastamı yoksa uyuya mı kaldı diye bütün ders düşünürken tenefüs zili çaldı . Anna geldi '' dışarı çıkalım mı '' dedi . Bende '' tabi '' diyerek dışarı çıkıyorduk .Ayağım kaydı ve merdivenden yuvarlanmaya başlarken kaidan benim düştüğümü görüp yanıma koştu .''Merhaba ben kaidan bacağın çok acıyor mu'' diye sordu .Evet galiba incildi üstüne basamıyorum diyerek benim koluma girerek beni revire götürdü .Revirde bacağıma bakan hemşire biraz canımı acıttığı için bağırmıştım kaidan da ordan küçük bir tebessum yapmıstı işte o an bacağımın acısını unutmuştum .

Kapıda biri beliri verdi kaidana seslendi ve kaidanla gittiler.

Bende orada öylece kala kalmıştım Anna gidebilirmiyiz dedim '' evet hadi gidelim '' dedi . Koluma girerek beni sınıfa götürdü .Yanıma kaidan geldi bacağımın nasıl olduğunu sordu '' biraz daha iyi diyerek geri çekildim . Kaidan gider gitmez Anna geldi '' ne dedi '' dedi ben de hiç bacağımı merak etmiş diyerek sustum . İşte ders başlamıştı dersin sonuna doğru o kız kapıyı çalarak hocam Kaidanı alabilirmiyim dedi . Hoca sebebini sordu 1,2 dk hocayla dışarıda konuştuktan sonra Kaidan gitti . Sonrada okul bitti servise gittim . Birden gül rengi şarkısı başladı o başladı ben de ağlamaya başladım kafamı cama yasladım yola bakarken kaidanla o kızı gördüm acaba ormanda napıcaklardı. Servisçi ilk kez orman yolunu kullanmıştı bu belki de bana işaret ti ve eve geldim. Anneme görünmeden odaya çıktım ağladığımı fark etmesin diye elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim .




vampir sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin