Bölüm 7 - Engerek ile Kurt'un Oyun Oynadığı Yer

81 5 25
                                    

Eren... diz çökmüş ve babasının olduğu son yerde onun aklında kalan o son görüntüsünü düşünüyordu...

Gideli bir kaç dakika olmuştu ve dışarıdaki sesler o zamandan beri hiç susmamıştı...

Dışarı çıkmaya korkuyordu...

'' Abi!! '' 😰

O an içeride yankılanan bir ses daha baskın hale geldi ve dikkatini çekti.

'' İlya...? '' 😧

İlya koşarak geldi ve yerde oturan abisine sarılabilmek için o da çömeldi.

'' Abi, iyi misin? '' 😫

Eren'in okulda olduğunu düşündüğü için şu ana kadar hiç endişelenmediği kardeşi...

'' SEn... Sen ne YAPIYORSUN Burada, okulda olman gerekiyordu '' 😦

İlya ona sarılmaya devam ederken gözleri de bir yandan etrafta birisini arıyordu.

'' Sizi bir ziyaret edeyim demiştim bu yüzden... buradayım işte... '' 😖

Eren de kardeşine sıkı sıkı sarılıp, okulda olmasa da başına bir şey gelmediğine şükrederek kendini avuttu.

'' Babam... '' 😕

İlya durdu ve artık orada olmadığına emin olduğu kişiyi sordu...

'' Babam nerede? '' 😟

''...''

Eren ağzını açtı tam cevap verecekti ki yukarıdan gelen büyük bir gümbürtü tüm anı mahvetti ve soruya vereceği bu cevap da arada kaynadı.

İçeride kalmak artık sanıldığı kadar güvenli değildi, Eren'in çekiştirmesi eşliğinde ikili dışarı çıktı.

Tam binanın önüne çıkmışlardı ki İlya'nın dikkatini ne olduğunu anlayamadığı his canavarı çekti.

'' O... duvara tırmanan o şey de NE? '' 😲😱

Eren işaret edilen yere baktı.

Taştan bir heykele benzeyen varlık otelin ön cephesine tırmanıyordu.

Bu sırada o canavarın tırmandığı yolun sonunda dikkatini çeken şey Eren'in gözüne ilişdi...

'' İlya... babamızı mı sormuştun... '' 😔

Eren'in baktığı yöne bakarken İlya kendini cevabı bekler bir vaziyette buldu.

'' İşte babam '' 😶 Eren altın kaplama Oscar ödülü gibi görünen adamı işaret ederken söyledi.

İlya çatıda dönen manzaraya bakarak durumu anlamaya çalıştı.

Çatıya tırmanan his canavarını yada yukarıda dikilen morlar içinde ki adamı süzdükten sonra gözü, birbirlerine bağlı olan Kara Kedi ve Uğur Böceği' ne yaklaşan sarı renkli kişiye ilişti...

'' Olamazzz! '' 😱

İlya daha önce söylediği şeyi düşündü...

'' Keşke biraz heyecanlı olsaydı '' 😩

Ve sonra gözlerinden yaşlar akmaya başladı.

'' Benim yüzümden... ben, ben öyle söylemeseydim... '' 😭😭

İlya o kadar dalmıştı ki abisinin yanına yanaştığını dahi fark etmedi.

Eren'in elini omzunda hissedince kendine geldi ve dönüp ona baktı.

Mucize İstanbulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin