Bölüm 8 - Şansları Oldu

116 5 33
                                    

Aynı anda çatıda;

SpeedRush yavaş yavaş yaklaşıyordu...

Artık Uğur Böceği ve Kara Kedi'nin diplerine kadar gelmişti.

Kara Kedi kurtulmak için Kediklizmini de kullanmıyordu, istese de eli Uğur Böceğine çok yakın olduğundan sakıncalı olacağını düşünüp vaz geçmişti.

Her şey buraya kadardı...

''Bir daha ki sefere... işte şansımız olmadı leydim...'' 😓

Uğur Böceği SpeedRush küpelerine uzanırken üzgünce kediciğine baktı...

Şimdi herkes kim olduğunu görecekti...

SpeedRush Uğur Böceğinin küpesini tuttu... ve... ve...

'' Öyle deme kedicik, bu hiçbir şeyin sonu değil... elbet bi yolunu bulacağız ve bunun bir geri dönüşü olacak... '' 😣

Uğur Böceği'nin sözleri kulağına temas eden parmaklar ile kesildi...

Ama bir kaç yıl gibi geçen son bir kaç saniyede anlamsız bekleyiş gereğinden fazla uzun sürünce herkes ne olup bittiğini anlamamış bir şekilde bekliyordu.

O an GölgeMoth seslendi

" Artık çıkar şu mucizeleri!! " 😠

Dese de SpeedRush ne cevap veriyordu ne de kendine denileni yapıyordu...

Sadece öylece bekliyordu...

Fırsattan istifade birkaç adım geriye çekilen Uğur Böceği ve Kara Kedi bile hala yerini koruyan SpeedRush'a şaşkın şaşkın bakarken ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı.

GölgeMoth SpeedRush'ın hareket edememesini sağlayan şeyin ne olduğunu merak edip etrafına bakındı... Ve kimseyi göremeyince küpeler ile yüzüğü almak için kendisi ileri çıktı...

" Ne demişler, bir işin doğru yapılmasını istiyorsan kendin yap " 👿

Sinirlendiği belliydi ve az sonra tüm bu uğraşlarının ve emeğinin karşılığını alacaktı...

Ama tam o sırada terasta oturmuş gözünü kırpmadan ona bakan beyazlı birini gördü...

Hayır hayır ona bakmıyordu...

'' Yoksa... '' 😲

Baktığı yönü teyit edince aklından geçirdi...

Yoksa SpeedRush'ı durduran şey o mu?

Gölgemoth bunu düşünürken onu şaşırtan iki figür daha görüş alanına girdi...

Biri Uğur Böceği'nin soluna öteki de tam sağına olacak şekilde palende atarak gelen iki mavi figür...

'' Takviye kuvvet yetiştiiii!! '' 😜😝

'' !! '' 😲

'' !! '' 😮

Kara Kedi de Uğur Böceği gibi kim olduğunu bilmediği kişiler etraflarınana dolanan ipleri çözerken şaşkınlıkla kalakalmıştı.

'' Siz.. de kimsiniz? '' 😯

Bilekleri, topukları ve boynu kürklerle kaplı mavi kıyafetli kız birebir aynı olan ötekine baktı...

Solda ki söze girdi

'' Şey... adım... '' 😕

Sağda ki devam etti

'' Benim adım... '' 🤔

Mucize İstanbulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin