...
...
Neşe, kaygı ve korku, üçü de güzel duygulardır, ve Marinette'in şu anki ruh halini anlatmak için birini kullanmamız gerekseydi bu üçünün birleşimi olan tek bir kelime ile anlatılabilirdi, ''heyecan ''
Duyduğu cevabın üzerine Marinette bir kaç saniyeliğine dünyanın en mutlu insanıydı, ama bu duyduğu kelimeyi tartana kadar süren çok kısa bir andı.
Kelimenin kulağından beynine gidip tam anlamıyla kavrandığı o saliselik zaman diliminde Marinette önce böyle uzak bir mesafeye giderse geride bırakacağı ailesini tekrar endişelendireceğini düşünüp kaygılandı.
Geride bıraktığı Paris'in Gölgemoth'un insafına kalacağını düşündüğünde ise kaygı yerini korkuya bırakmaktaydı. Birkaç saniyelik böyle bir anda bile sanki koca dünyayla cebelleşiyormuş gibi birbiri ardına düşünceler geçiyordu aklından.
Bunu hissetmiş olan Tikki yavaşça yüzüne yaklaştı ve o küçük kolları ile Marinette'in yanağına sarıldı. Marinette'in aklındaki düşünce karmaşası, dikkatini yanağındaki hissin ne olduğuna vermesi ile dağıldı. Şu an aklından geçen tek şey Tikki'nin çok tatlı olduğuydu. Bunu hissettiğini belirtircesine telefonu tutmadığı elini uzatıp o da Tikki'nin yanağını parmağı ile yavaşça okşadı.
Ohhhfff...
Bir kaç dakikadır nefes almıyormuş gibi Marinette derin bir iç çekti.
Aloo?? Hala orada mısın...!?
Aaa, evet Alya buradayım
Eee ne yapmayı düşünüyorsun?
Marinette artarda girdiği ruh hallerinin aksi bir yüz ifadesi takındı, birisi şu an onun yüzündeki bu sinsi gülüşü görse aklına dahiyane fikirlerin geldiği hissine kapılırdı.
Alya bunu telefonda konuşmayalım, bize gel, sanırım planlarda ufak bir değişikliğe gitmemiz gerekecek.
Tamamdır birazdan oradayım
Arama sonlandığında Marinette her şey daha yeni başlıyor diye düşündü. Alya'nın resmi kaybolduğunda telefonun ekranını kaplayan duvar kağıdı ile baş başa kaldı.
Aahh 😍 Adrien ❤️
Acaba...
Acaba şu an ne yapıyorsun?
...
...
♧♥♧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize İstanbul
FanfictionHawkmoth'un aldığı her yenilgi onu hedefinden uzaklaştırmak yerine hırsını daha da harlayıp onu Uğur Böceği ile Kara Kedi'yi alt edebileceği alternatif yolları aramaya itmişti. İşte böyle bir yolun sonunda yer alan İstanbul Hawkmoth'un uğrayacağı bi...