CAPITOLUL 1

5 0 0
                                    

EVELINE


ÎN PREZENT

Incheierea unui an universitar nu se putea termina mai bine decat cu o petrecere monstru. Si cine sa gazduiasca petrecerea inafara de nimeni altul decat Matthew Robinson?

Comparativ cu ceilalti studenti Matthew nu facea parte dintr-o familie prea importanta, singurul sau motiv pentru care era student in Northeastern era pentru ca parintii lui erau membrii ai departamentului profesoral. In cateva cuvinte simple Matt era fiul decanului universitatii.

Nu am avut prea multe intalniri cu el ce e drept, insa Jessica era mai mult decat topita dupa tot ce insemna persoana lui. Dupa parerea mea tipul era un cretin si jumatate, nimic mai mult.

Am privit atent, asezata pe scaunul biroului meu din marmura alba, cum Jessica se pregătea pentru petrecere. Se aranja prea mult, insă nu aveam de gand să îi spun asta. rasuna in toata camera mea in timp ce ea si unduia usor soldurile pe ritmul melodiei ce suna in boxe de aproape un minut si jumatate.

- Nu ai gusturi chiar asa de rele la muzica.

Comentariul ei, care de altfel era nencesar, avea intentii inocente, cel mai probabil de felicitare asupra preferintelor mele total instrainate de ale ei, asa ca imi paru absurd sa ma simt jignita doar pentru atat. Cat timp ea asculta Ariana Grande sau alti artisti al aceluiasi gen, eu preferam trupele rock ca Three Days Grace sau Skillet printre altii.

- Și bine, ce o să îți pui?

Isi ridica privirea din oglinda portabila ce o avea in mana si se întoarse cu fața în spre mine.

- Nu o să vin.

- Ce!? De ce!?

Confuzia de pe chipul ei era notorie si intelegeam de ce. Timp de doua saptamani tot discutasem, sau mai bine spus ea discutase despre petrecerea asta. A palavragit atata despre ea incat cel mai probabil presupuse ca aveam sa ma duc si eu acolo, insa sincera sa fiu preferam oricand sa stau si sa citesc o carte linistita decat sa ma duc la o petrecere plina de tinerii euforici ce nu aveau altceva mai bun de facut decat sa isi petreaca seara inecati in alcool, fumand droguri si facand sex.

- Nu cred că mama m-ar lasă să merg.

Nu puteam spune că mama era cea mai dulce persoana din univers. Era foarte strictă si, asemenea tatei, obsedata de perfectiune. Mereu a tinut cont si de cele mai mici greseli pe care le cometeam. Incerca din rasputeri sa ma modeleze dupa bunul plac. Insa toate astea nu au creat in mine decat o ura imensa asupra ei si asupra tatei.

Indiferent de defecte si de erorile facute un parinte trebuia sa isi iubeasca si sa isi accepte copului asa cum era. Parintii mei in schimb nu m-ar fi acceptat pentru cine eram cu adevarat nici in ruptul capului. Era mult mai usor pentru ei sa ma renege decat sa faca asta, asa ca oricat mi-as fi dorit inca nu aveam libertatea ce tot speram ca urma sa ajunga intr-o buna zi.

- Toată lumea o să fie acolo!

- Nu știu, Jess.

- Ce o să mă fac eu acolo fără tine!?

Începu deja să se agite si sa fac ture in toata camera. Un lucru ce il stiam bine despre Jessica era ca adora sa dramatizeze in situatiile de criza. Isi opri mersul in cercuri in fata mea si apuca deindata spatarul scaunului pe care stateam.

- Trebuie să vi!

Privirea din ochii ei era decisa insa nu avea cum sa ma induplece nici daca imi oferea tot aurul din lume.

OBSESSION [SINNER'S SOUL] (Versiunea în Română)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum