CAPITOLUL 4

1 0 0
                                    

EVELINE


– Trebuie să vorbim.

Jessica își opri pasul și se intoarse catre mine. Ieseam din local și am vrut să am o discutie rapida cu ea pentru a clarifica toata prostia cu intalnirea dintre mine și Jed. Am tras-o de brat până într-un loc mai retras pentru a putea discuta în linsite.

– Ce s-a intâmplat?

– Nu că „Ce s-a intâmplat?" la mine, Jessica. Cum naiba ți-a trecut prin cap o intâlnire dublă?

– Ce e inneregula cu ea?

Multe, prea multe lucruri că să le pot numara pe degete. Eu și ticalosul ala la o intalnire ar insemna că va avea liberul arbitru sa faca tot ce i-ar trece prin cap din mine fara că eu să pot riposta. Exact că mai înainte când am stat la masa. Nu puteam permite să se intample asta încă o data.

– Uite, știu cat de mult îl placi pe Matt și nu cred că e nimic gresit în asta, însă eu și Jed, cu voi doi, la o intâlnire, nu cred că e cea mai strălucită idee din lume.

Am sperat din tot sufeltul că Jessica să își poata dă singura seama că mă refeream la faptul că nu voiam să merg la intalnirea aia stupida în ruptul capului, însă am observat că îmi făceam prea multe sperante cu privire la ea. Nu capta absolut deloc ce încercam să îi spun.

– De ce nu? Credeam că acum că sunteți un cuplu am putea să iesim toți patru fără vreo problemă.

Un cuplu pe naiba.
Dacă ar fi știut că de fapt eu și demonul ala neneoricit nu formăm un cuplu în absolut și că totul era doar o farsă idioată. O problemă în care eram băgată din cauza lui.

O mana mi s-a pozitionat pe umar și nu a trebuit să mă intorc pentru a îmi dă seama despre cine era vorba. Jed era în spatele meu.

De unde Doamne iartă-mă mai răsărise și ăsta?

Si-a mutat mana de pe umarul meu în jurul taliei prinzandu-mă că într-o menghina. Mă tinea în loc lipita de pieptul sau.

– Sigur că putem iesi, suntem un cuplu până la urma urmei, nu, iubito?

Mi-am intors capul catre el pentru a îi oferi o privire taioasa. As fi vrut să fi putut să îl ingrop de viu pe omul asta în momentul de față.

– Sigur, cuplul ideal.

Speram cu desavarsire că a captat sarcasmul din vocea mea, pentru că voiam să fie constient de faptul că nu îl suportam nici în ruptul capului.
Mai bine inotam cu corcodilii decat să ies cu el.

– Atunci lucrurile rămân cum am stabilit, sambata la șapte în parcul de distracții.

S-a indepărtat de noi imediat ce și-a terminat de rostit propozitia lasandu-ne singuri.

– Ce dracu' îti trece prin cap?

Am explodat imediat ce am ramas doar noi. Omul asta era nebun sau nu știu. Ce știam sigur era că nu îmi placeau deloc intentiile pe care le avea.

– Nimic. Tu ai fost cea care a acceptat invitația, sau gresesc?

M-am impins cu mainile în pieptul lui pentru a mă elibera din stansoare să. Am ajuns față în față la doar cativa pasi unul de celalt.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 07, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

OBSESSION [SINNER'S SOUL] (Versiunea în Română)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum