PROLOG

4 0 0
                                    

EVELINE

ÎN URMĂ CU TREI LUNI

Ați cunoscut vreodata una dintre acele persoane pe care doar dacă le priveați, primul gand care va trecea prin cap era ca erau perfecte?

Acele persoane care pur și simplu iti dadeau impresia că nu aveau nici o problemă, care aveau mereu un zambet pe buze, care ajungeau sa cada bine tuturor și care pareau că dau totul din ei înșiși. Acelea erau cele mai false și ipocrite persoane ce puteau exista în lume.

Stiam bine asta.

Pentru că eu eram una dintre ele...

- Mereu m-am intrebat cum v-ati cunoscut tu si Cam.

Vocea pisicita a Jessicai ma facu sa fiu atenta din nou la conversatia sa cu Lexi.

Aveam de gand sa imi petrec ultima zi inainte de vacanta dintre semestre intr-un mod total diferit, anume singura.

Comparativ cu pacea falsa instaurata in toate zilele de pana acum si de iesirile frecvente in grup, astazi nu voiam decat un moment de liniste pentru mine, insa nu s-a putut.

Pentru unii putea sa para ușor să fii fata unuia dintre cei mai importanti milionari din Boston, insa de fapt nu era, nu era deloc ușor. Adica da, nu imi lipsise niciodata confortul si avusesem mereu tot ce imi dorisem, insa toate fusesera cu un pret. Timp de aproape douazeci de ani fusesem nevoita sa ma prefac că sunt altcineva decât cine eram cu adevarat.

Nu am fost niciodată cea mai populară sau cea mai frumoasă, și sincer nu mi-a păsat prea mult de lucrurile astea. Însă îmi păsa să le cad bine altora, aparențele reprezentau totul pentru mine. Impresiile si complimentele false faceau parte din rutina mea zilnica. Asta doar pentru ca eram nevoita sa ma ascund. Trebuia sa imi ascund adevaratul eu pentru a mentine o reputatie impecabila de „fata buna", exact cum voia tata. Eram nevoita sa ii mint pe toți tot timpul, insa nu o faceam de placere. Nu aveam de ales.

- Trebuie sa ajunga in orice secunda. -Privirea lui Lexi se muta de la telefon la peluza de fotbal american in asteptarea unui semn din partea iubitului ei.

Asteptam de mai bine de un sfert de ora ca el, impreuna cu prietenii sai, sa se schimbe pentru a ni se alatura si in final a pleca din locul asta dezgustator.

Nu imi placeau sporturile, mai ales unul ca cel practicat de echipa universitatii. Sa observ cum doua gramezi de tipi transpirati se bateau pentru posesia unei mingii mi se pare absolut absurd.

- Sunt aici!

Emotia din glasul lui Lexi se distingea cu foarte mare usurinta, puteam spune ca chiar era entuziasmata sa isi vada iubitul, nu era ca si cum am fi stat sa il privim pe el si pe toata echipa a carui ii este capitan antrenandu-se timp de doua ore pana acum.

Mi-am intors privirea spre teren si l-am vazut pe Cam inaintand cu repeziciune spre noi. Era urmat de alti trei membrii ai echipei care au ramas pe urma, mergand mai lent decat acesta.

S-a apropiat de noi mai mult, iar Lexi a inceput sa alerge catre acesta care o prinsese de talie ridicand-o si invartind-o de cateva ori in aer ca mai apoi sa o sarute apasat.

Am ramas in loc, uitandu-ma fix la cei doi indragostiti ce pareau a nu se fi vazut in ani.

Sa fiu sincera chestia asta facea greata nu altceva. Nu am fost niciodata importiva dragostei sau ceva de genul asta, insa nu imi placeau afisarile publice, mai ales cand stiam ca mai devreme sau mai tarziu aveau sa se desparta.

Nu ii doream raul lui Lexi, insa ii observasem inca de cand s-au cuplat si stiam deja cum urma sa se termina totul. Scenariul cel mai pauzibil ar fi unul in care el ar insela-o, cel mai probabil cu una dintre majorete, si de acolo totul s-ar duce de rapa intre ei.

OBSESSION [SINNER'S SOUL] (Versiunea în Română)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum