Stála jsem ráno v davu lidi kteří se dívali na Těla Damona a Stefana .
Přijela policie, koroner a začalo vyšetřování , nikdo ale neměl ponětí jak se tohle mohlo stát a hlavně co je to s těly .
Viděla jsem Caroline , Matta jak brečeli , usmála jsem se a byla jsem docela i šťastná když jsem viděla obličej Caroline .
Caroline se otočila a zahlédla mne , rychle šla ke mne a strčila do mne ." To tvoje tvoje rodina ! Jak jste mohli !"
" Moc tady nekřič ! Nedělej si ostudu !"
Usmála jsem se , ona do mne strčila ještě jednou , nadechla jsem se a snažila jsem se být v klidu . Caroline se zarazila a polkla , když jsem se ohlédla za sebe stál za mnou Fin a Kol ." Ještě jednou se jí dotkni a zabiju tě sám "
Řekl ji Fin , usmála jsem se a dívala jsem se na Caroline ." Není problém vás zabit všechny jasné !"
Koukal se na ni Kol ." Kde je ta tvoje kamarádka Caroline ?"
" To se vy nikdy nedozvíte !"
" No tak to bude další pohřeb "
Zasmál se Kol ." Zabiju tě sama rozumíš mi Lainey !"
" Už se těším"
Odpověděla jsem ji , otočila jsem se a odešli jsme s Finem a Kolem pryč .
Musela jsem zjistit kde je Elena , zabit ji a pak najít Silase ..............Klaus .............
Večer jsem šel do pracovny a viděl jsem Lainey na terase do zahrady , seděla na schodech a koukala se na hvězdy . Usmál jsem se a šel jsem za ni , ona na mne otočila hlavu a já jsem se posadil vedle ni .
" Krásný večer "
Řekl jsem , ona kývla hlavou a napila se Whisky , podala mi láhev a já jsem se napil taky ." Až najdeme Elenu odjedeme domů "
" Do New Orleans ?"
" Ano lásko "
" Dobře "
Pohladil jsem ji ve vlasech a ona se opět usmála ." Dobře , odjedeme domu "
" Najdeme Silase a .. Dostaneš co budeš chtít , rodinu a všechno co nám kdy vzali "
Lainey kývla hlavu , přitáhl jsem si ji k sobě a ona si o moje rameno opřela hlavu , políbil jsem ji do vlasů." Klausi !! Klausi !!"
Slyšel jsem Caroline , když jsem viděl Lainey jak rychle vstala věděl jsem že je zle . Ona se koukla kolem a pak na mne . Když Caroline opět promluvila byla najednou pryč , rychle jsem vstal a Caroline šla okamžitě za mnou .
" Stefan a Damon jak jste mohli !!"
Křičela po mne , koukal jsem se kolem sebe a poslouchal jsem kde je Lainey .
" Mluvím s tebou!!"
Křikla na mne Caroline , začala brečet ." Musíš odejít , vůbec jsi sem neměla chodit Caroline !"
" Co ? Zabili jste Damona a Stefana !!"
Opět na mne zvýšila hlas , najednou sebou prudce cukla do předu . Koukala se na mne a lapala po dechu .
" Lainey !!"
Ta stála za Caroline a měla ruku v jejím hrudníku .
Lainey prudce vyndala ruku z jejího hrudníku a držela v ruce její srdce . Caroline tělo spadlo na zem a Lainey udělal krok ke mne , chytla mne za ruku a její srdce mi dala do ruky .
" Teď ho můžeš mít napořád "
Koukal jsem se na ni a ona se prostě usmála , bylo ji to jedno co teď udělala .
" A máme po problému Damon mrtví Caroline mrtvá , zbyli jsme si jen mi dva"
Koukl jsem se ke dveřím a tam stál Elijah ,Fin , Kol a Rebekah .
Klekl jsem si k tělu Caroline a nevěděl jsem co mám dělat , já chtěl být s Lainey ale Caroline pro mne byla taky důležitá .
Lainey se otočila a šla do domu , mohl jsem si za to sám , neměl jsem ji odstrčit na druhou kolej ..
ČTEŠ
Always and Forever
FanfictionPokračování příběhu Always and Forever . Klaus který se snaží prolomit kletbu a Lainey která ma vlastní plány . Lainey odjela s Damon a snaží se najít způsob jak se opět dostat k normálnímu životu . Klaus který má cestu volnou aby mohl zabit dvojn...