Část druhá

274 30 5
                                    



Čekal jsem na ni celou noc , vyhlížel jsem ji z okna a když jsem ji konečně uviděl na příjezdové cestě k našemu domu rychle jsem vyběhl ven .
Stál jsem na verandě a Lainey došla ke schodům co vedli do domu .

" Když jsi řekl jméno Caroline srdce ti bylo tak rychle že jsem ... Prostě ... Zamiloval jsi se "
Koukal jsem se na ni a ona jen pokrčila ramena .

" Co slyšíš teď ?"
Zeptal jsem se , Lainey se zaposlouchala a koukla mi do oči .

" Tluče rychle ale ne z lásky "

" Ne ? Jednou jsem ti řekl že jediná žena v mém srdci budeš ty , můžeš ty říct to samé ? Že jsem jediný muž "
Ona zavrtěla hlavou že ne . Kývl jsem hlavou a ona opět pokrčila ramena .

" Damon mi pomohl na malou chvíli zapomenout , zažít něco jiného"

" A líbilo se ti to ?"

" Ne , myslela jsem na tebe . Je divné o tom mluvit "
Otevřel jsem dveře od domu , Lainey se nadechla a šla dovnitř , koukal jsem se na ni jak vešla dveřmi a šla rovnou nahoru do svého pokoje . Vešel jsem taky dovnitř a ty dveře zavřel , byla doma .

........Lainey ..........

Nechala jsem tam Damona a ani mu nic neřekla , bylo mi zle . Pomáhal mi zneužila jsem ho aby mi dal mapu kde najdu tělo Silase , probudit ho bude to nejhorší a já jsem to věděla .
Když jsem ráno šla dolů za ostatními Rebekah rychle stála u mne a obejmula mne .

" Už nikdy neodcházej "
Řekla mi , kývla jsem hlavou . Elijah se usmál a ukázal na křeslo vedle něho .
Posadila jsem se a on mne chytl za ruku .

" Damon ví kam patříš , jsme rodina a v rodině je síla Lainey "
Mlčela jsem a jen jsem se pousmála .

" Klaus je idiot vybrala jsi si špatně "
Koukal se na mne Fin , zavrtěla jsem hlavou .

" Kdybych byl tenkrát starší !"
Praštil Kol do stolu , zasmála jsem se a vešel do obývacího pokoje Klaus .
Kývl na mne hlavou , vstala jsem a šla jsem za nim .
On vešel do jeho pracovny a když jsem byla vevnitř zavřel dveře , otočila jsem se na něho a čekala jsem co z něho vypadne .

" Přemýšlel jsem o Sylasovi "
On přemýšlel ? Nečekané .

" A?"

" Proč chceš být tolik člověk ?"

" Abych mohla žít , mít rodinu , všechno co mi Esther a Mikael vzali , copak ty to nechceš ? Mít tu možnost nebral by jsi to ?"

" Asi ne"
Zavrtěl hlavou .

" Taky nemusíš ty rodinu mít můžeš , já ne "

"Jsi moje jako já jsem tvůj "
Zasmála jsem se když tohle řekl .

" Všechny ženy okolo jsou tvoje , já jsem ta co pokaždé přijde , takový tvůj záchrany bod ke kterému se vracíš "

" A Damon ? Nemůžeš mi nic vyčítat "

" Toho do toho nepleť drahoušku , začal jsi ty . Spíš s Caroline protože chceš , já spala s Damone protože jsem něco chtěla a dostala jsem to . Proč jsi spal s Caroline ty ? Odpovím za tebe , kvůli sexu , líbí se ti , chtěl jsi ji . A to je sakra rozdíl mezi mnou a tebou !"
Klaus se na mne díval a mlčel , zavrtěla jsem hlavou .

" Rozdíl mezi mnou a tebou je jasný , já to dělám protože chci něco co mi muže vrátit moji lidskost . Ty to děláš protože jsi nadrženej a neumíš se krotit . Tím je naše debata u konce "
Obešla jsem ho a odešla jsem z jeho pracovny , on mi Damona určitě vyčítat nebude .

......Klaus ......

Když odešla praštil jsem vztekle do zdi , zavřel jsem oči abych to rozdýchal .
Damon Salvatore , nechápu proč mi to tak vadí však spí s Caroline , ale nechci aby ona spala sním .
Dobře když to nepůjde po dobrém tak to půjde po zlém , komu bude Damon chybět možná tak jen Lainey .

Always and Forever Kde žijí příběhy. Začni objevovat