Část první

407 36 4
                                    



Klause proměna musela být u konce , teď je z něho určitě hybrid , upír který není vázány sluncem a vlk který není vázány měsícem .
Koukala jsem se na měsíc a usmála jsem se , otočila jsem hlavu na Damona který rozděloval oheň v krbu , napila jsem se vina a šla jsem opět za ním do srubu ve kterém jsme byli .

..........Klaus ..........

Bylo to zamnou , konečně jsem nepřemožitelný , dokonali .
Koukal jsem se na Elijaha a ten kývl hlavou , Rebekah se usmála a Kol s Finem šli rychle najít Stefana který tohle všechno malém překazil .
Otočil jsem se a Caroline mi skočila kolem krku , usmál jsem se a koukl jsem se na měsíc , zavřel jsem oči a jediné co jsem měl teď v hlavě byla Lainey , kde je , co děla . Tohle chtěla ona vždy říkala že budu dokonalý , nepřemožitelný a teď tady není .

" Chci aby jste našli Lainey "
Otočil jsem se na Elijaha a Rebekah .

" Co ? "
Vyjekla na mne Caroline , protočil jsem oči .

" Chci zjistit proč odešla a proč je sakra s Damonem !!"

" Odešla protože spíš sní "
Odpověděla mi Rebekah , koukl jsem se na ni .

" A je s Damonem protože jsi sní !"
Dodala a pokrčila ramena .

" Měl bys ji nechat , možné potřebuje být sama "

" Sama ?! Kdyby chtěla být sama není přece sním !"
Zvýšil jsem na Elijaha hlas .

" A není to jedno vybrala jsi ne !"
Řekla mi Caroline .

" Tohle ty nemůžeš nikdy pochopit jasné !"

"Co nemůžu pochopit ? Že jsi do ní pořad blázen a přesto spíš semnou ? Ano to pochopit nemůžu , protože ty nevíš co chceš ! První jsem to já a teď ona ale obě dvě mít nemůžeš !"
Řekla mi Caroline naštvaně a šla pryč , koukal jsem se na ni a zavrtěl jsem hlavou . Jako by tomuhle mohla sakra rozumět . 

........Lainey ........

Líbala jsem Damona na hrudníku a jela jsem polibky níž , on se chytl rukou čela postele a zaklonil hlavu .
Usmála jsem se a narovnala jsem se v zádech , on se rychle posadil a hned mne začal líbat na rty . Povalil mne na postel a ruce mi držel u hlavy , usmál se a letmo mne políbil na rty a pak na krk , chytl mne za nohu a dal si ji kolem pasu .
Vyrušilo nás ťukání na skleněné dveře , ona dva jsme otočili hlavu k těm dveřím a venku stála Rebekah a Elijah .

" Tohle je snad zlí sen "
Řekl mi Damon a zabořil obličej do mého krku .

Oblékla jsem si župan a Damon taky , hned jsem jim šla otevřít a Rebekah se zasmála a Elijah zavrtěl hlavou . Vešla jsem za nimi ven a zavřela jsem dveře .

" Co tady děláte ? "

" Shání tě Klaus "
Řekl mi Elijah .

" Proč Caroline ho omrzela "
Usmála jsem se .

" Lainey ... "
Koukal se na mne Elijah , položil svoji ruku na moje rameno .

" Proč tohle děláš ? Proč jsi tady s Damone ?"

" Něco ti povím ano ! Zůstala jsem Klausovi věrná ještě hodně dlouho co mne opustil ! Klopila jsem oči , podívat se na něho jiného mi přišla jako zrada . Protože jak bych to odůvodnila až se vrátí !! Já už ho nechci vidět , už nechci !"
Koukala jsem se na Rebekah a pak Elijaha .

" Je konec !"

" A co naše napořád a navždy "

" Ne !! "
Ukázala jsem na Elijaha prstem .

" To skončilo , je konec !"
Otočila jsem se a šla jsem opět dovnitř , Damon se na mne koukal a nadechl se .

" Ne ! Nic neříkej ! "
Vzala jsem si věci a šla jsem nahoru , osprchovala jsem se a oblékla jsem si čisté oblečeni . Byla jsem tak naštvaná .
Vzala jsem telefon a nadechla jsem se , ne , už ne Lainey , říkala jsem si pro sebe .
Slyšela jsem dole Damona , otevřela jsem okno a vyskočila jsem ven .
Nemohla jsem to tak nechat , opět jsem vzala telefon a volala jsem mu , on mi to hned zvednul .

" Pošlapal jsi mne a teď chceš co ? Abych vstala a dělala že je všechno Ok ! Dej mi pokoj , nehledej mne  , napiš mi nevolej mi ! "

" Lainey .."

" Je konec , já chci žít normálně , máš co jsi chtěl a tím to končí . Teď dostanu já co chci a to je opět být normální , být člověk , mít děti , rodinu . Svojí rodinu ale ne s tebou "
Šla jsem rychle pryč , vyndala jsem z kapsy mapu kde mám lék od Silase hledat . Podvést Damona nebylo správné ale dobře věděl jaká jsem .

" Silas mám pravdu ?"
Zastavila jsem se když řekl to jméno .

" Jak to víš ?"

" Zabije tě když ho probudíš , jen on ví kde je ten lék "
Mlčela jsem a koukla jsem se kolem sebe .

" Budeš mne potřebovat i když nechceš , tvá krev proudí v mích žilách Lainey ať chceš nebo ne "

" Pomůžeš mi ?"

" Jsi moje Lainey .. "
Koukla jsem se do země a polkla jsem .

" Vrať se domů lásko , protože jsme jediný koho máš . Jinak zůstaneš úplně sama "
Jak to dořekl zavěsil telefon , tohle nebylo fér a on to věděl .

Always and Forever Kde žijí příběhy. Začni objevovat