הפגישה בספריה

43 7 6
                                    

השעה הייתה 6:30, לונה התכוננה לפגישה שלה עם ג׳יני בספריה.
לונה ידעה שהן קבעו לעשות שיעורי בית, ולא יותר מזה, אבל בכל זאת... היא לא יכלה להסביר למה, היא הרגישה מן הרגשה כזאת שאי אפשר להסביר בדיוק. התרגשות, שמחה, אולי שתיהן ביחד, היא לא בדיוק ידעה.
היא בחרה ללבוש חצאית שחורה, סוודר חום, גרביים ארוכות ולבנות ומגפיים שחורים.
בזמן שהיא התכוננה, הזמן חלף והשעה הייתה כבר 6:50, לונה פלטה צעקה חלשה וירדה במהירות למטה.
בחדר המועדון היא ראתה את מריאטה אדג׳מקוב וצ׳ו צ׳אנג, צ׳ו נופפה לה לשלום, מה שהיה דיי מוזר, היא לא התייחסה אל לונה לפני זה מעולם.
לונה קצרת הנשימה נופפה לה במהירות חזרה ומיהרה לצאת מחדר המועדון.
היה נדמה לה ששמעה את צ׳ו ממלמלת משהו כמו ״סדריק לקח אותי אתמול...״ לונה לא הספיקה לשמוע את ההמשך, כי צ׳ו הפסיקה לספר את הסיפור בשניה שראתה את לונה מגיחה מהמדרגות. לונה חשבה שיכול להיות שזה הסביר את הנפנוף, אבל היא לא רצתה להתעקב על זה.

כשלונה הגיעה לספריה היא מצאה את ג׳יני מחכה לה, ג׳יני לבשה סוואצ׳רט אדום ורחב, מכנסי ג׳ינס בצבע כחול כהה ומשהו שהיה דומה במקצת לנעלי צבא שחורות.
״היי״ אמרה ג׳יני
״היי״ החזירה לה לונה
״נתחיל לעבוד?״ שאלה ג׳יני
״כן״ אמרה לונה והינהנה בראשה
הן התיישבו בשתי כורסאות ליד אחד השולחנות, ג׳יני שלפה את הדף מהתיק שלה ופרסה אותו על השולחן.

הספריה הייתה ריקה לגמרי, חוץ מגברת פינס שסדרה ספרים במרחק.

״פה עצרנו?״ שאלה לונה והצביעה על אמצע הדף
״כן״ אמרה ג׳יני
הן התחילו לעבוד, ועד מהרה הגיעו לשאלה האחרונה
״טוב״ התחילה ג׳יני להקריא
״את יודעת,״ אמרה לונה פתאום
״מה?״ שאלה ג׳יני וסובבה את ראשה אל לונה.
״את הרבה יותר נחמדה משחשבתי שתיהי״ אמרה לונה לאיטה
״חחחח, באמת,״ שאלה ג׳יני
״לא ידעתי שאני כזאת מפחידה״
״לא, זה פשוט, הרבה אנשים לא אוהבים אותי,״ אמרה לונה
״או מציקים לי, חשבתי שגם את תיהי כזאת״
״אני?״ שאלה ג׳יני וגיכחה
״כן, את״ אמרה לונה
״ועכשיו אני בכלל לא יכולה לדמיין אותך רעה״ הוסיפה.
ג׳יני התקרבה אל לונה, ״טוב אני יכולה גם להיות לא נחמדה, פשוט את נחמדה, אז זה גורם לי להיות נחמדה״
״אה באמת,״ שאלה לונה וצחקה ״לא ידעתי שאני מוציאה את הטוב מג׳יני וויזלי״
״חחחחח, כן גם אני לא ידעתי.. אבל כנראה שכן״
ג׳יני התקרבה עוד אל לונה שהתחילה להסמיק, הן היו כבר מאוד קרובות.
ג׳יני לא ידעה מה היא עושה, מצד אחד, היא פגשה את לונה רק לא מזמן והן לא מכירות, ומצד שני, ג׳יני רצתה לנשק אותה.
ולעומתה, לונה ידעה מה היא רוצה לעשות עכשיו. היא לא חשבה קדימה, זה הסביר לה הרבה על מה שהיא הרגישה לפני זה.
שתיהן היו צריכות דחיפה.
אחרי כמה שניות של בהייה אחת בשניה, ג׳יני סובבה את ראשה בחזרה, אבל לאט לאט החליקה בזהירות את היד שלה לכיוון לונה, לונה הזיזה גם היא את היד שלה לכיוונה של ג׳יני, הן התקרבו, עד שהחזיקו ידיים.
לונה בהתה במבוכה בשולחן וג׳יני הזיזה את הרגליים בעצבנות, אבל הידיים של שתיהן לא זזו ממקומן.
לאחר כמה דקות שאלה ג׳יני ״טוב.. אז נסיים את הדף?״
״לא״ אמרה לונה לאט, היא לא ידעה מה היא עושה,
״הכל בסדר״ שאלה ג׳יני הלחוצה
לונה לא ענתה, היא תפסה לג׳יני בסוואצ׳רט, משכה אתה אליה ונישקה אותה.

טובבבב אז זה היה פרק חמוד כזה, גם ניסיתי שזה יהיה דרמטי אבל אני לא יודעת עד כמה הצלחתי.
וכמובן שהכתיבה לא השתפרה, ניקו3:

לונה וג׳יני  (דרך אג״ב אני כותבים זוועה)Where stories live. Discover now