מה שאחר כך

49 7 24
                                    

לאחר כמה דקות שאלה ג׳יני ״טוב.. אז נסיים את הדף?״
״לא״ אמרה לונה לאט, היא לא ידעה מה היא עושה,
״הכל בסדר״ שאלה ג׳יני הלחוצה
לונה לא ענתה, היא תפסה לג׳יני בסוואצ׳רט, משכה אתה אליה ונישקה אותה.

ג׳ני רצה מהר ככל שרגליה איפשרו לה, היא רק רצתה להתרחק משם, להתרחק מהספריה, פשוט לרוץ.

היא חשבה על מה שקרה דקות אחדות לפני זה בספריה.
היא רצתה לנשק את לונה... אבל לא באמת האמינה שזה יקרה, ואז לונה פשוט התקרבה אליה ועשתה את מה שג׳יני עצמה פחדה לעשות.
ג׳יני ההמומה לא ידעה מה לעשות, היא רצתה בעצמה לנשק את לונה ולזמן קצר היה נדמה לה שזה מה שעשתה, היא נישקה את לונה בחזרה.
אבל אוי המבט שהיה ללונה בעיניים כשהן התנתקו, היא הייתה נראית כל כך מבוהלת.

היא בטח הרגישה שלחצתי אליה לעשות את זה. לא הייתי צריכה להחזיק לה את היד. חשבה לעצמה ג׳יני

באותו זמן המחשבה היחידה שעלתה במוחה של ג׳יני הייתה לרוץ.
לא חשוב לאן, לא חשוב מאיפה, רק לצאת משם.
אז זה מה שעשתה, היא מלמה משהו שהיה אמור להיות ״ביי, נתראה״ אבל זה יצא יותר כמו ״יינרא״
אחרי שיצאה מהספריה ג׳יני לא הפסיקה לרוץ, היא נתנה לרגליה ללכת לאן שירצו, רק שיקחו אותה רחוק משם.

כעבור כמה דקות הייתה ג׳יני ליד לדר המועדון של גריפנדור, היא לא שמה לב שהלכה לשם, אבל רגליה הכירו את הדרך במשך כל כך הרבה זמן שאוטומטית לקחו אותה לשם.
היא נכנסה בעייפות מבעד לחור שמאחורי התמונה, ועלתה בזריזות לחדרה.

״טיפשה״ מלמלה לעצמה לונה
״טיפשה, טיפשה, טיפשה״
למה עשיתי את זה?, היה ברור שג׳יני לא חשבה אותו הדבר.
היא פשוט רצה משם, היא אפילו לא הצליחה לדבר מרוב גועל, כן. זה מה שקרה. החליטה לונה
למה שמישהי כמו ג׳יני אפילו תחשוב עליי?!
כולם אומרים שהיא מאוהבת בהארי פוטר הזה, איכס, הארי...
אני יכולה להיות חברה יותר טובה מהארי, חשבה לעצמה לונה, אבל לאחר שניה מיהרה לסלק את המחשבה מראשה.
ג׳יני מאוהבת בהארי, לא בה.
דמעות התחילו לזלוג מעיניה של לונה.
היא לא רצתה לאהוב את ג׳יני, כי ג׳יני לא אהבה אותה.
אבל היא פשוט לא יכלה לא לאהוב אותה, היא בלבלה את ג׳יני,

״ג׳יני בטח הרגישה שלחצתי עליה. ואז בלי לחשוב על ג׳יני פשוט נישקת אותה״ מלמלה לעצמה לונה בין הדמעות
״טיפשה, טיפשה, טיפשה״ חזרה לונה
חחחח המצנפת בטח טעתה במיון חשבה לונה בעצב, לרייבנקלו אני לא שייכת, בטח שלא אחרי היום.

היא החליפה לפג׳ימה, שכללה מכנסיי טרנינג סגולים ארוכים וסוודר רחב בגווני ירוק שהיה גדול עליה בכמה מידות, ונשכבה על המיטה בעייפות.
לא הספיקו לעבור יותר מחמש דקות ולונה נרדמה, כשדמעות אחרונות זולגות מעיניה.

הייי סליחה שלא העלתי הרבה זמן, הייתי בחו״ל.
הכתיבה כמובן לא השתפרה ואני תמיד פתוחים להצאות.
ניקו3>>>
(לא לדאוג ללונה וג׳יני הכל בסוף יסתדר)
ובתור פיצוי שלא העליתי המון זמן, אני אנסה לעלות מחר עוד פרק.

לונה וג׳יני  (דרך אג״ב אני כותבים זוועה)Where stories live. Discover now