1

506 21 1
                                    

Daha anne karnındayken maruz kaldığı radyoaktif bir ışın onun tüm hayatını değiştirecekti.Ama o tabii ki başına geleceklerden habersizdi...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Doğumu bile sıkıntılıydı.5 aylıkken doğmuştu.Buna rağmen gayet sağlıklıydı.Normal bir bebeğin boyuna ve kilosuna sahipti. Tüm organları gelişmiş,herhangi birinde en ufak bir hasara rastlanmamıştı.

Bebekliğinde pek bir zorluk yaşamadı aslında. Herşey Kenya'da yaşarken birden Fransa'ya taşınmalıyla başladı...

Bu ani ortam değişikliği onun dış görünüşünü etkilemişti.Önceden koyu bir tene sahipti ama artık ölü denebilecek kadar beyaz.Saçının bile rengi değişmişti.Bu çok garipti.Daha önce kimsenin saç renginin değiştiğini görmemişti.

Babası ile iş için Fransa'ya taşınmışlardı.Zeki bir bilim adamıydı.Oğlu da ona çekmişti.O da çok zekiydi.Örneğin;2 yaşındayken-konuşmayı daha yeni sökebilmişken- okumayı öğrenmişti. 1. Sınıfa başladığında ise babasına yardım etmeye başlamıştı.Babası onun sayesinde ün sahibi olmuştu.Artık CERN'de çalışıyordu.

1. sınıfta geniş bir arkadaş çevresi vardı.Okuldaki en popüler çocuktu.İki ve üçte de öyle.Fakat 4. Sınıftaherkes ona ucube gibi bakmaya başlamıştı.Korkuyordu herkes ondan.Çünkü diğer çocuklara göre fazla yapılıydı ve çok zekiydi.Öğretmenleri bile ona gıpta ile bakıyorlardı.Tüm bu zorluklara karşın o artık 8. Sınıftaydı. VE ASIL HERŞEY ŞİMDİ BAŞLIYORDU....

MUTASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin