Capitolul 10

178 13 0
                                    

Harry's P.O.V

Mi-am infasurat mâinile în jurul taliei ei şi am ridicat-o de la sol şi am strans-o tare.

-Harry ma sufoci! spune infasurandu-si şi ea mâinile în jurul gatului meu.

-Mi-a fost aşa dor de tine! soptesc

-Si mie mi-a fost dor de tine iubire! m-a sarutat scurt si lacrmile au inceput sa-mi curga pe obraji.

-Astea 2 luni au durut ca naiba, am imbratisat-o si am plans pe umarul ei. Ti-am visat pana si inmormantarea. Si acum mi se rupe inima cand imi imaginez prin ce as trece daca ai muri. Imi pare rau iubito ca nu te-am salvat la timp. Imi pare rau, imi pare rau, chiar imi pare, am murmurat in umarul ei

-Ssh , sunt aici. Nu mai plange dragutule , a chicotit. Imi era dor de chicotitul ei. Imi era dor de mirosul parului ei, de buzele ei, de degetele ei micute. Imi era dor de zambetul ei , de culoarea rosie a obrajilor ei. Imi era dor de ea. M-a imbratisat strans cand am oftat in scobitura gatului ei.

-Acum poti sa te opresti din plans baietas, mi-a spus si mi-am ridicat capul de pe ea.
Ceva mai târziu toți au plecat ori acasă ori in camerele de pe aici iar eu am ramas singur cu ea. Şi-a scos bluza dintr-o mişcare şi a rămas în sutien - priveliştea era de vis. Am prins curaj şi m-am apropiat de ea ca un fulger, am iniţiat un sărut la care a răspuns instantaneu şi cu pasiune - se dezlănţuise furtuna. Mângâieri, sărutări, atingeri uşoare sau profunde, haine în zbor prin cameră, totul înflăcărat între noi. Deodată, ne-am trezit goi şi arzând de dorinţă. Am împins-o puţin şi s-a întins pe pat. I-am mângâiat uşor sânii şi am coborât încet, ca de pe un munte ce se unduia după mâinile mele. Mă dorea, îi simţeam mâinile ce mă împingeau din spate să intru. Clipele curgeau ca într-un vis, m-am simţit cuprins ca într-o capcană de picioarele ei încolăcite de mine.

Știu că e scurt dar promit ca următorul o sa fie mai lung.


Louis' little sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum