Louis' P.O.V
Dupa ce a plans ceva timp, Harry s-a oprit si a adormit. L-am dus cumva acasa si Gemma si Rob au ramas cu el.
Harry's P.O.V
"Sunt la spital, plangand in bratele Gemmei. Intr-un final mi-am oprit plansul si m-am calmat. Mi-am lasat capul usor pe umarul Gemmei si am adormit intr-un fel.
Cand m-am trezit eram acasa.Gemma si Rob erau langa mine probabil asteptand sa ma trezesc.
-Ce-ce caut aici? am intrebat speriat
-Ai adormit si te-a adus Louis acasa.
-De ce? Trebuie sa stau cu Lola.
-Trebuie sa te odihnesti! In cateva zile plecati in turneu! Lola o sa fie bine! spune Gemma
-Ce? Dar nu pot sa o las singura! Nu pot sa plec..
-Trebuie! O sa fie bine crede-ma! spune ea
-Dar..
-Niciun dar Harry! Fa-ti bagajele!
-Cand plecam?
-Ai uitat? In 2 zile! spune Rob
-Louis? El unde e? Si-a facut bagajele? intreb
-Da. A fost acasa si s-a intors!
-Promiteti-mi ceva!
-Ce? intreaba Gemma
-Johannah si Lola o sa stea aici pana ma intorc! Bine , doar daca se trezeste o sa stea Lola... bine?
-Da. Desigur Harry! spune Rob
-Du-te si fa-ti bagajele Harry! zice Gemma
-Bine.
Mi-am facut bagajele si a durat cam 2 ore. Nu stiam ce sa-mi pun in ele. Gandul imi era la Lola. Mi-am pus o bluza de a ei in bagaj. O sa-mi fie atat de dor de ea. O sa-mi fie foarte greu sa o las aici, singura. Lola face parte din mine.
Abia astept momentul ala cand o sa se trezeasca din coma aia tampita. De ce nu am avut grija de ea? Din cauza mea era sa moara!
*Peste 2 zile
Eu si Louis ii asteptam pe baieti la aeroport sa vina sa ne ia cu autocarul. In 10 minute au ajuns si ei.
•
•
•
*Peste 2 luni
Conversatie telefonica
-Alo? spun in timp ce raspund la telefon
-Bu-buna Harry! Sunt Gemma!
-Hei Gem'!
-Ce-ce faci?
-Bine. S-a intamplat ceva? intreb cand o aud ca ofteaza
-Pai..pai... nu-nu stiu cum sa-ti zic..
-Ce sa-mi zici? Gemma ce s-a intamplat? spun speriat
-Lola..
-S-s-a trezit?
-Harry..imi pare rau! Dar nu s-a trezit! Ea-ea a murit! spune si incepe sa planga
-Cum? Lo-Lola a murit? spun cu o voce mica
-Da.. veniti acasa! Inmormantarea ei va fi curand! spune inca plangand
Am cazut in genunchi si am scapat telefonul din mana. Am inceput sa plang efectiv. Am simtit cum o piatra se aseaza pe inima mea si se preseaza cu putere.
Simteam o durere adanca in partea stanga a pieptului. Inima mea se spargea in mii si mii de bucatele. Am inceput sa vad puncte negre mici care s-au transformat usor in pete uriase si apoi totul s-a intunecat.
*Peste o zi
Eu si baietii am luat avionul si am venit de urgenta acasa. In cateva zile trebuia sa o inmormantam pe ... pe...pe ea...
Inca simt acea durere in piept si nu pot sa-i pronunt numele. Nici pana acum nu imi vine sa cred ca ea... nu mai e.
Practic m-a lasat singur in lumea asta rea care nu stie ce inseamna sa faci bine .
Ea era un inger. Un inger din ceruri care a fost trimis pe pamant sa ne pazeasca , pe mine , pe Louis , pe toti. L-Lola s-a dus unde ii era locul , s-a dus la El. A plecat intr-un loc mai bun , mai frumos.
Imi pare asa de rau ca nu am avut grija de ea. Deja simt lipsa ochilor ei caprui (,) care se uitau la mine cu blandete si timiditate.
Imi ipseste zambetul ei care se afisa pe buze cand spuneam vesnicele glume cu "Cioc!Cioc!" care nu erau deloc amuzante dar ea totusi radea.
Imi e dor de obrajii ei care se inroseau numai cand ma vedea. De nasul ei care se facea ca al unui clovn iarna cand ieseam afara sa ne batem cu zapada si sa facem oameni de zapada. Imi lipseste parul ei matasos , saten care mirosea a mere.
Imi e dor de ea! O vreau inapoi!
Puteti sa ma luati la bataie stiu ca nu am mai pus capitol de cativa ani (ceva timp) :))!
Acum vreau sa fac o paranteza. O sustin pe Sânzi in activitatea ei pe WattPad. Are o carte superbaaaa!
Deci oameni buni , o cheama SanziStyles din cate imi aduc aminte (am uitat , imi place foarte foarte foarteeee mult cartea ei) si cartea se numeste Little Me!! Va recomand sa o cititi!
P.S.: va invit sa trageti cu ochiul si la celalalte carti care le scriu!
Kisses :*
CITEȘTI
Louis' little sister
FanfictionEi se indragostesc. Multe obstacole le stau in cale. Vor duce povestea la capat?