Черга рухається жваво, виштовхуючи на вулицю відвідувачів, що поспішають у своїх справах. Техьон торкається бездротових навушників, і техніка перестає заливати у вуха мелодійний та чуттєвий вокал.
Йому стає трохи душно, і провівши по чолі під чубчиком, що завився через вологу, він помічає на кінчиках пальців вогкий слід, що змушує злегка скривитися. Контраст вуличного холоду і теплої кав'ярні остаточно зіпсує його зовнішній вигляд. Зовсім не хочеться з'явитися на роботі неохайним.
Хтось ззаду його пхає, обернувшись він побачив двох альф-школярів, які нахабно йому підморгували. Техьон закочує очі, вже збираючись відвернутися від них, але в око впадає знайомий силует. Чоловік у чорній шкірянці з напрочуд знайомою стрижкою стоїть спиною до нього на відстані п'ятьох осіб. Проте розгледіти обличчя йому так і не вдалося, тому Те вирішив цим не перейматися. Існує чимало брюнетів у шкірянках. До того ж чоловік, про якого він подумав, напевно, все ще відсиджується вдома.
Відтоді, як із нього стягнули й забрали непритомного Чонгука, минув майже тиждень. Сокджин-бос тоді підійшов до нього і запитав чи не бажає Техьон поїхати додому разом з альфою. Він розуміє, що шеф був зобов'язаний спитати у нього про це – зрештою Чонгук обрав Те самотужки. Щоправда, обоє розуміли, що Техьону поряд із Чонгуком робити нічого.
Техьон просто поїхав додому, витративши день на мрії та самозадоволення, так наче йому знову шістнадцять. Міркувати про те, як відреагував Чонгук на свою самотність у власній квартирі, зовсім не хотілося. А його ж обрали... Вперше альфа обрав Техьона для спільного, нехай для нього це практично неможливо, але все ж таки отримати таку пропозицію було дуже приємно, аж до лоскоту в животі.
Незважаючи на те що Чимін підштовхував зателефонувати альфі, або ж хоча б написати, Те лише свердлив очима чужу сторінку в Instagram, сотий раз переглядав стрічку, де Чонгук – бісова мрія з цими своїми самчиками* в авто, залі для тренувань, і клубах. Куди там Техьону зі світлинами капучинок із цієї ж кав'ярні та самчиків на тлі картин у стилі кубізму у галереях Європи. Заради Бога, кого в сучасному світі збуджує Пабло? Куби Пікассо проти «кубів» Чонгука? У Техьона для великого художника погані новини.
Нарешті остання людина перед ним іде до стійки очікування, а йому вже, аж до вух усміхається гарненький кав'ярник-альфа зі значком на грудях Лукас. Позаду хтось тисне на його плечі, Техьон хоче повернутися і дорікнути шкільноті, за їхню поведінку, однак голос співробітника відволікає його.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Take care of me
FanfictionПравду кажучи, йому байдуже кому надавати шквал своєї турботи. Однак присвятити її необхідно, аби не затемнювати розум, який готується до гону. Йому конче треба надати це комусь. АУ, в якому Чонгуку варто про когось дбати, а Техьон - новенький. Авто...