Чонгук трясе ногами під столом, не в змозі вгамувати їхню рухливість, яка за останню добу підвищилася майже вдвічі. Колеги за сусідніми столами недовірливо зиркають, примружуючи очі, ніби очікують від нього якоїсь гидоти.
Насправді колектив у нього файний, злагоджений і майже весь складається з омег. А Чонгук – альфа, у якого незабаром розпочнеться передгін і якому конче треба дбати про когось. Інстинкти волають, про те, що Чиміну потрібна подушечка для спини, Юнгі варто розім'яти його тендітні плечі, а завідувачу філії Сокджину принести вечерю, бо він щось зовсім схуд, бідолаха.
Тому від учорашньої днини всі уникають зустрічі з ним. Не подумайте, зазвичай Чон не має жодних квестій*. Він однаково поважає і дівчат і парубків, йому байдуже на те, який у них сабгендер. Таким чином, він єдиний альфа, що залишився на посаді інженера у групі разом з омегами. Його не менш дужі колеги цінують Чонгука, і мають із ним хороші відносини без зверхностей на кшталт «я альфа – я велике цабе»*.
Однак навіть у нього бувають складні часи.
– Нані, можна я... – Джинхван витягує руку перед ним, швидко хитає головою, заперечуючи.
– Чоне, не думай. Я намагаюся спокусити нашого фахівця з комп'ютерної техніки Джуне, а твій запах на моєму тілі може звести весь мій задум нанівець, гаразд?
Чонгуку хотілося бовкнути якусь дурню про суперника і власність, проте він змовчав, втупивши погляд у комп'ютерний екран. Джуне він знав особисто, тому почувався якось незручно, смаливши халявки до його майбутнього молодика. Та й Нані-хьон хоч і крихітний, а руку має важку.
Лише одна згадка про крихітних хьонів змусила його зацікавитися Юнгі, що заховався за екраном Мака. Мін же помітивши це, випростався сидячи у кріслі, рукою вклав пасма волосся, що заважали очам. На руці він мав обручку, про яку Чон, звісно ж, відає. Юнгі просто вирішив нагадати, що вже як два роки одружений з якимось Хосоком.
Проте, є ще один маленький хьон. Чимін кружляв біля 3-D принтера, намагаючись запхати у неслухняну останнім часом техніку (зовсім як Чонгук) пластиковий дріт. Провід відскочив, ляснувши хьона по малесенькій долоньці, і Чонгук навіть не помітив того, як опинився поряд.
Чимін закляк, наче наполохане курча, дивлячись на Чонгука, що пестив пошкоджені долоньки у своїх велетенських. Лагідно погладжував почервонілу шкіру, бурмочучи щось про обережність.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Take care of me
FanficПравду кажучи, йому байдуже кому надавати шквал своєї турботи. Однак присвятити її необхідно, аби не затемнювати розум, який готується до гону. Йому конче треба надати це комусь. АУ, в якому Чонгуку варто про когось дбати, а Техьон - новенький. Авто...