Yine ben geldim. Umrunda değildir ama olsun. Gerçi haberin de yok...
Bugün kütüphanede ders çalışırken karşımdaki sandalyeye oturdun hani kim olduğumu bilmiyorsun ama ben seni biliyorum.
Bakışlarını, gülüşünü, görünüşünü ve bugün de kokunu öğrendim Changkyun.Kulaklığımda en sevdiğim şarkı çalarken, karşımda gördüğüm ilk andan beri kalbimi arsızca çarptıran kişi oturuyordu.
Bugün ilk defa göz göze geldik Changkyun. Ben bugün bir nefes aldım ve o nefes beni hayata döndüren şey oldu.Sen kulaklığını takıp ders çalışırken ben de çaktırmadan, kimseye farkettirmeden bir manzara misali karşımda oturan seni izledim.
Zil çaldı, sesler yükseldi ben ise kulağımda "Katie'den Thinkin Bout You" çalarken seni izliyorum.
Her ayrıntını ezberlemeye çalışır misali gözümü kırpmadan baktım sana.
İşte tam o anda O geldi. Ben seni izlemeye doyamamışken, aynı zamanda bakarken incitmekten korkarken o kız geldi senin kulaklıklarını çıkardı ve haz etmediğim, yalan kokan sesiyle kalbimi mızraklayan o şeyi söyledi:
"SEVGİLİM"Devamını duymaya içim elvermedi benim.
Duramadım daha fazla.
Eğer sizin karışılıklı aşkınızı dinlemeye devam edersem gözümden akacak yaşları tutamayacaktım. Kırılan kalbimin parçalarını toplamaya zamanım olmayacaktı.
Toplamaya başladım eşyalarımı sessizce.Her zaman olduğu gibi yine kimse farketmedi beni. Kapüşonumu daha da yüzüme çektim son kes baktım size, sana.
Gözlerim dolmuştu.
Hayır çektiğim en büyük acı da bu değildi ya.Uzaklaştım sizden, senden.
Changkyun bana bu kadar iyi gelirken aynı zamanda nasıl bu kadar kötü hissettirebiliyorsun diye düşünmeden edemiyorum.
Sizden kaçarken olabildiğince herkesten saklanan ben birisine çarptım.
Okulun en ezici, zorba denilebilecek kadar sert ve kaba olan kişisine.
Ezici ve alaycı bir bakışla bana döndü ama kapüşonumu geri itip ağladığımı görünce yüzü endişeli bir hal aldı. Ve hemen hemen ilk defa duyduğum bir soru kulaklarıma doldu."Sen iyi misin?"
Bu soruydu bana kendimi sorgulatan. Cidden ben nasıl hissediyorum ki. Benden haberi bile olmayan biri için ağlarken nasıl olabilirim ki?
İşte böyle Changkyun haberin olsun bunlardan. Yani eğer bunları okur da haberin olur diye.
Kendine iyi bak Changkyun.
Tabii benim sana bakabildiğim kadar iyi bakabilirsen.