28

82 7 0
                                    

       Diğerleri kantinde bir masaya oturmuş yemek yerken Özgü'nün gelmesini bekliyorlardı. Çok şey alıyordu ve akacağı şeylere de karar veremiyordu. Neyse ki elinde bir hamburger, iki çikolata ve bir çubuk krakerle geldi ve masaya oturdu. Diğerleri Özgü'nün çok yemesine alışmışlardı. Ama Sude şaşkınca aldığı yiyeceklere baktı.

Sude:
Lan hepsini sen mi yiyeceksin!?

Özgü hamburgerinden ısırık alırken kafasını aşağı yukarı salladı.  Yamo'ysa farkında olmadan etrafa bakıyor ve görevini halledecek bir şey arıyordu. Sonra aklına gelen şeyle masadan kalktı. Doğu arkasından seslendi.

Doğu:
Nereye? Yoksa o itin yanına mı gidiyorsun!? Arkadaşlarını satacak mısın gerçekten?

Yamo:
Hangi it?

     Doğu gözlerini devirdi.

Doğu:
Rüzgar ve Han yanımızda olduğuna göre GERÇEK bir itten bahsediyoruz. Hani şu buluşmaya gittiğin it.

    Yamo gülümsemesine engel oldu.

Yamo:
Hayır börek alacağım.

Doğu biraz olsun rahatlamıştı. Sevgili olmadıklarına kanaat getirdi. Çünkü hiç buluşmuyorlardı. Suratında istemeden bir sırıtma belirdi.

Doğu:
Olmadı herhalde iş. Neydi şunun ismi?

Yamo bir anda dondu. Kafadan bir isim sallamıştı ama şimdi ismi unutmuştu. B ile başlıyordu sanki. Kafadan bir isim daha salladı. Doğu nerden hatırlayacaktı ki? "L

Yamo:
Onun bir ismi var. Barış.

     Ama Yamo yanılmıştı. Doğu onun ismini hala hatırlıyordu. Batuhan demişti Yamo. Şimdi ise Barış diyordu. O soruyu denemek için sormuştu. Ve günlerdir nefret ettiği Batuhan'ın gerçek olmaması onu sevindirmişti. Ama belli etmemeliydi çünkü o ismi hatırlıyor olması pek normal değildi.

Doğu:
Teneffüsü benimle kavga ederek geçireceğine git böreğini al.

    Yamo arkasını döndü ve sıraya girdi. Diğerleriyse aralarında sohbete dalmıştı. Yamo böreğin yanında böreği(?) kesmek için bir bıçak istedi. Asıl amacı da o bıçaktı zaten. Ama Yamo canının börek çektiğini zannediyordu. Masaya yaklaştı ve elindeki böreği masaya koydu. Sude'nin arkadan boğazına bıçağı saplayacakken birisi kolunu tuttu. Yamo kaşlarını çatıp kafasını arkaya döndürdüğünde görevliyle göz göze geldi. Ve görevli enerjilerden mavi olanını serbest bıraktı. Diğerlerinin şaşkın bakışları görevliyle Yamo'yu bulmuştu.

Özgü:
Lan siz beden ruh transferi falan mı yaptınız?

BİR MALIN SHIFTİNGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin