Görevler

23 0 0
                                    

Gece bir ışık gördük 2-3 km ileride acemiler yerlerini belli ediyorlardı. Sadece belki iyi insanlardir diye düşündüm. Bize katılırlarsa eğer burayı ele geçirmek çok daha kolay olabilirdi ama diğerleri kabul ederler miydi?

Başka şansımız yoktu. Oradaki insanlar işimize yarayabilirdi. Onlara bakmak için yola çıktık etraf çok karanlıktı. Aylaklar geceleri daha yavaş hareket ediyorlardı. Bu açıdan şans bizden yanaydı. Bunu kullanmamız gerekiyordu.
Sessizce yanaştık hiçbir şey yapmadan ne yaptıklarını izlemeye başladık bazılarımız etrafta geziniyordu. Birinin arkamızı kollaması lazımdı. İzlerken sadece 2 kız olduğunu farkettik. Belliydi. Anca kızlar böyle acemilik yapabilirdi. Bekledik. Hareketlerine baktık. Neler olacağını düşünüyorduk. Onları aramıza alırsak eğer bize zarar verirler miydi? Yoksa bizden biri gibi olabilirler miydi?

Sabahın ilk ışıklarına kadar bekledik. Sonra Beyza ben gidip konuşurum dedi. Ama silah almaması gerekiyordu, yanlış anlayabilirlerdi. Zaten biz onu koruyacaktık. Herhangi bir şey olmasına izin vermezdik. Ama tedbir amaçlı yanına o çok sevdiği 'Desert Eagle'ını aldı, beline koydu. Yavaşça yanlarına sokuldu. Konuşmaları duyabiliyorduk.
-"Merhaba, korkmayın size zarar vermek için gelmedim. Sadece bize katılır mısınız diye soracaktım bir gurubum var ve fazla insan bizim için iyi olur." dedi.

Kızlar korkmuştu. İkisi de ne yapacağını bilmeden bakıyorlardı. Hani bir şeye çok ihtiyacın olur ama onun sana zarar verip vermeyecegini bilemezsin ya aynen o durumdaydılar.
-"B-biz..." sustu.
Güzel görünümlü olan bir an düşündü.
-"Biz katılmak isteriz ama neden bizi yanınıza almak istiyesiniz ki fazla işe yaradığımız söylenemez."
Beyza güldü.
-"Sen merak etme bizimle birlikteyken bir şeyler öğrenirsin yardımcı oluruz size yemeğimiz var.p"
Akıllı kız sığınak ele geçirmek istediğimizi söylemedi. Bize katılmazlarsa eğer başımıza dert olabilirlerdi. Kızlardan güzel olan;
-"Biz kardeşiz size katılmak çok isteriz." dedi. -"Korkmayın arkadaşlarımı cağıracağım şimdi. Onlardan size zarar gelmez." dedikten hemen sonra bizi çağırdı. Biz hepimiz onların olduğu yere giderken çok havalı göründük bence. Ellerimizde harika silahlarla tam bir 'A takımı' gibiydik. Herkes kendi havasındaydı.

Tanıştık. Elimizde olanlarla kahvaltı yaptık. Ama erzağımız kalabalık olduğumuz için çabuk azalıyordu. Hemen sığınağı  ele geçirmemiz lazımdı. Kendimizi korumaya aldıktan sonra erzak aramaya başlayabilirdik. Kendimizi savunmadan dağılırdık.

Tanışmak için çok vakit harcamıştık öğlen olmuştu. Şimdi saldırsak işimiz bitmezdi ve karanlıkta elimizde olan avantaji kaybederdik. İki kişi askeriyenin etrafında geziyordu. Neler olup bittiğine bakmak için diğerlerimiz de erzak silah vs bulmak için etrafa bir bakacaktık ikişerli gruplar hâlinde dağıldık bize yeni katılanları ayırdık. Hala  nasıl insanlar olduklarını bilmiyorduk. Beyza ve Enes evlere bakacaktı. Diğerleri dükkanlari araştıracaktı. Olaylar başlayalı çok olmadığı için erzak bulmak kolay oluyordu. Ama ileriyi düşünmemiz gerekiyordu. Herkes bulduklarını getirdi yemeğimizi yedik aksam olmuştu. Hava soğuktu, hafif yağmur vardı. Ateş yakmak istediler ama böyle bir hata yapamazdım bir şeyler düşünüyordum. Ateşin etrafını taşlarla çevirirsek hem fazla ateş yakabiliriz hem kimse bizi görmezdi.

Yarın büyük gündü orayı ele geçirmek bizim için çok önemliydi. Kendi insanlarımı korumam onlara göz kulak olmam gerekiyordu. Bunun için kendimizi sağlama alıp ilerisini sonra düşünebilirdim. Belki başka iyi insanlar da katılırdı bize. Aslında kendi kendimize yeterdik başka insanlara boyun eğmeden yaşayabilirdik. Kesinlikle burası bizim olmalıydı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yürüyen ÖlülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin