Artik güvendeydik biraz olsun rahatlamistik. Herkes neler yapacağımızı konusuyordu her agizdan farkli bir ses cikiyordu. Kimisi burdan ayrilmaliyiz diyordu kimisi burda kalmaliyiz. Ben hala yaraliydim kendime gelmem yaklaşık 1 hafta sürdü. Kendimi toparladigimda neredeyse herkes birbirine girecekti.
Ali ve Ben biraz olaylari yatistirdik ama insanlarin hala şüpheleri vardi. Aklima bir heyet kurmak geldi boylece o heyetteki kişiler herles için dogu karari vereceklerdi.Bu heyetteki kişileri seçme işini bolgede bulunan kisilere bırakmayi düşünüyordum ama aklima kavga çıkabileceği geldi. O yüzden vazgeçtim bu olayi gizli yurutecektim. Heyete girenler belli olmustu. Ali Selim Mertcan Ben ve Samet biz beşimiz yapilacak işlere karar verecektik. İşler herkes için kolaylasmisti.
Sorunlar yatisiyordu. Insanlar neler oldugunu anlamislardi. Surekli baska insanlar geliyordu iclerinden nadir kisileri aliyorduk. Herkese guvenmek salaklik olurdu. Dunya artik değişmişti kimseye guvenemezdik. Cok fazla erzagimiz yoktu birseyler yapmamiz gerekiyordu. Sokaklarda başıboş gezen aylaklar cok vardi ama evlerden erzak toplamamiz gerekiyordu. heyettekiler hemen 5 kisi soyledi bu 5 kisi yakinlarda bulunan evlerden erzak topliyacaklardi.