Yayılış

93 1 0
                                    

Yil 2015 virüs daha yeni yayilmaya basladi yeni ama hızlı bir şekilde bu durumu okulda öğrenen Ali ve arkadaslari cok korkmuslardi birseyler yapmak zorundaydilar Ali hemen atıldı "ailelerimizn yanina gitmeliyiz" digerleri de ayni fikirdeydiler ama ayrilirlarsa tekrar bulusamazlardi. Selim bi plan yapti bir harita buldular okullarinin karsisindaki dükkan dan herkes evinin oldugu yeri isaretlediler ve sırayla ailelerini kurtarip guvenli bi yere gitmeliydiler. Herkes ailesine kavuşmuştu ama aylaklar coktan şehire ulaşmıştı.

Fazla kişi olduklari için herkesin bi gorevi olmaliydi Fatih hemen gorev dagilimini yapti Ali, Samet ve Selim erzak toplamakla görevliydi bu is cok zordu çünkü aylaklarla ugrasmalari gerekiyordu. Sokaklarda boş boş gezerken Selimin aklina bi fikir geldi diğerlerine "arkadaslar bu mahalle gözlerden uzak bence burayi korumaliyiz" ama bilmiyordu gerizekali bunnlari yapmak icin bana ihtiyaçlari vardi. Bazilari karşı cikmisti çünkü devlet tarafindan korunan bi yer oldugunu dusunuyordular.

Erkeklerin birçoğu bu olaya olumlu bakmislardi. Insanlarin birçoğu hala yasiyordu radyolarda evlerde kalip kapilarin kilitlenmesini söylüyorlardi. Zaman geciyordu artik herkes birer birer ölüyordu. Selim ve Ali birseyler yapmalari gerektiğini biliyordu. Ali "bence senin dedigini yapalim bu mahalleyi koruma altina alalim " dedi.

Sonunda Senanin aklina gelmistim. Benim ne kadar bilgili olduğumu biliyorlardi o yuzden beni bi hastanede buldular. Bana ne oldugunu hatırlamıyorum hastanede uyandigimda bana olaylari anlattilar. Bişeyler yapmamiz gerektigini anlamistim

Hemen herkese gorev verdim. Artık onlarin sorumlulugu bendeydi. Kendimizi korumak icin. Kesici aletler ve silahlar bulmaliydik. Kizlar bicak vb. kesici aletler bulmasi icin evlere giriyordular yanlarinda Mertcan onlari koruyordu. Erkekler daha kuvvetli olduklari icin onlar silah toplicaklardi. (Arkadaslar umarim begenmissinzdir.)

Yürüyen ÖlülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin