1. A csodákból nem múl ki az "ember"

323 6 0
                                    

-Hogy a fenébe kerültem ebbe a szitálcióba?

hét fiú velem egy fedél allat,micsodaa?

Mindegy kezdjük az elejétöl a storyt

Egyedül nőtem fel születésem óta. Soha nem volt egy barátom se ,mindenki utált és megvetett nehezen ment az iskola , de kitünő tanuló voltam .A tandijat nehezen fizetem , ezért egy pizériában dolgoztam pincérnő ként .

Amkor befejeztem az általánost nem tudtam mire járjak tovább . De egy szerencse folyamán amikor ép a bérelt házamba indultam. Nagy kerülőt tettem hogy át gondoljam a jövőm.Gondoltam ara a lehetőségre hogy munkát válalok , de azt sem hagytam féluton hogy tovább fejlesztem magam .

Ép a szakadék felé indultam amikor az igazgató titkárnője észre vett , és behivot magához. Egy étteremben volt és beszélt valakivel,oda mentem ,és bemutatott

-Ő itt Krisztina ,kitünő tanuló az iskola is büszke rá . Ilyen diákkal ritkán bővül az iskola (Titkárnő)

- jó napot kivánok.

- jó napot , szóval ilyen kiváló tanuló vagy miért nem próbász szerencsét nálunk . Én Szilver vagyok egy bentlakásos akadémia igazgatója . Volna egy ajánlatom , mit szólnál ahoz hogyha nálunk sikeresen leteszed a vizsgát akkor ösztöndijat nyersz.

Ez az ajánlat nagyon csábitóan hangzot.Az igazgató is kedves volt de mégis félelmet éreztem a közelébe - Rendben efogadom az ajánlatott.


Vörös álmokWhere stories live. Discover now