26.A Bál

55 2 0
                                    

A báli ruha meg van már elkészültünk, és már csak a pillanatra kelett várni . Pár óra múlva átmendtünk a báli teremben ahol hatalmas nyüzsgés volt A nagy anyám várt hogy mindenkinek bemutason

- Szia végre mindanyian meg érkeztettek -és ált ki a közönség éllé

- Kedves uraim és hölgyeim köszönöm hogy mind eljötek emme csodálatos napra . Azért gyültünk össze hogy bejelentsek valamit .Sok év után meg talátuk az unokámat akit a sosrs keze nyujotott mi hozzánk, had mutasam be Scarlet kirsztinát ,ő fogja az én örökségem ő fogja át venni mikor eléri a megfelelő kort .És most adjuk is át neki a szót- fordult felém

- Figyeltem amit mond az öreg lány és mikor meg halotam hogy nekem is kell mondanom valmit telyesen leakadtam bepánikoltam mert nem jegyezteltem éssenki sem mondot olyasmit hogy egyáltalán mondanom kelet valamit -szóval egy hatalmas levegőt vettem magamon mikor elkezdtem prédikálni

- Jó estét kivánok mindenkinek és mivel hogy nem igazán készültem semmilyen mondani valóval inkább csak véleményt mondok Scarlet Krisztina vagyok mint már haloták ,és igaz hogy fogalmam sincs mi folyik körülötem , De meg próbálok mindenből kihozni a legjobbat szóvval ez volnék én -egy pillanatra síri csend sodort a terem felett és néhány másod perc után kacajt halotam mogorva arcukról és mosoly viritot szájuk sarkából.

miután ezzeket elmontam a tömeg közé mentem és szinte mindenki körül zsongot és anyi kérdésel bombáztak amire válaszoni csak évekbe telhet .Sok ismeretlen vápmirt ismertem meg ami redihetetlen örömel töltöt fel.Csak afris levegőre volt szükségem ezért kimentem a kertben ahol valakit meg pilantottam a sötétben oda akkartam menni hozzá mikor meg szólitott- Krisz gyere már tánácolni -és hát meg fordultam és sitetem vissza .mikor felkért engem Even egy táncra Elkezdtük táncolni ,amikor észre vettem Demient és Antont hogy a lányok felé indultak erre jót elmosolyodtam.Even figyelete azt a mosoly az arcomon amit nem értet - Szabad?- kezet nyujtot Piter és táncra kért Even nyugodtan átpaszolt Piternek és tovább folytatuk miközben Demien és Szandra melletünk fordultak meg - Elnézést ha szabad?- Húzot ki Kewin Piter kezei közül ,Szandra egy pillanatra elnevete magát ahogyan cserélgetem a táncpartnereinmet néhány másod perc után megint partnert cseréltem Kewin lepaszolt Leónak érdekes volt a bál végére már mindekivel táncoltam és a gyakorlás semihez bizonyult a bálhoz képpest mert márt álni sem birtam a lábamon anyira fájt ki mentem a kertbe és egy kicsit elgondolkoztam hogy ki volt azaz lető aki a sötétben ált de hát fárdt voltam igy hát inkább le feküdtem.

És mivel hogy az iskola is a végét járta mivel hogy már a nyári szünet idejét suroltuk a vizsga szakok is sürüben voltak .A naptárunk a csajokkal telyesen be volt havvazva .a vizsgákra keményen tanultunk anyira hogy szabad napunk nem is volt .De meg érte mert mindanyian át mentünk a vizsgákon és mindenkivel meg beszéltük mivel hogy itta nyár a sulina vége .írány a TENGER!!!


Vörös álmokWhere stories live. Discover now