13. Gondolkoz a bálon

75 4 0
                                    

Másnap az iskolába olyan kavargató érzés támadt bennem . Az iskola udvaron pedig tömeges tolakodás volt.

- Mi történhetet ?

- ( Kevin ép ara felénk jön és mondja ) ma este az igazgató rendez egy bulit

- Hogy hogy ilyen hirtelen?

- Valami olyasmiről volt szó ,hogy meg ünepeljük az iskola születés napját

- Szóval akor az iskola létre jötét ünepeljük.

          A következő pár órában mindenki unta az órákat és alig várták hogy hazamenjenek." befejeztük az iskolát" és ruhákat választotunk a buliba - most legaláb használhatjuk a gardróbunkat (Szandra)

-Szandra temilyen ruhát válaszol ?

- Én vöröset.

- És te Brigi

- Talán lilát nem tudom    

- És te Krisz ( mondják szinkoronban )

- Én?én még nem tudom

        Kopogni kezdet valaki ki nyitotam az ajtót, nem látam senkit csak egy doboz csomagot nekem címezve. Kinyitotam és egy gyönyörü fehér selyem ruhát talátam benne . észre vetem a csomag alján egy levelet azt írja " kedves Krisztina remélem tetszika ruha amit adtam szeretném ezta ruhát látni rajtad a bulin."Igy hát a gyönyörü fehér ruhát választotam.

      A lányok felpróbálták a saját ruhájukat én meg a sajátom

-hüha csajok királyul néztek ki

- Kösz. Te is jól nézel ki ( mondja Szandra)

      Elmentünk le a csarnokba ahol ép tartoták a bulit ,telyesen sötét volt a Brigi és a Szandra beáltak táncolni én meg egy kicsit kimentem levegőzni az erkélyre egy kicsit furán éreztem magam egész nap.Oda jöt hozám Kewin - jól ál rajtad a ruha ( a hátam mögöt ált és mondta)

- Oh szia , köszönöm a szép ruhát.

- Nincs mit én köszönöm , hogy fölveted.

     Kewin közeleb jött és azt mondta 

- Ma még csábitób az ilatod (át karolta a derekam)

- hogy mi ? (a nyakamhoz hajult és éreztem a szuszogását és a fülembe suga- remeélem nem kel sokáig visza tartanom magam ( elengedet és elment én meg térdre roskadtam)

      Amikor olyan közel került hozám a vérem csak fórni és fórni kezdet ugy éreztem mintha mingyárt a nyakába haraptam volna .Amikor azt mondta hogy nem tudja visza fogni magát . Pontosan ezt éreztem én abban a pilanatban és ezután estem térdre.A lályonok észre vetek és oda jöteek hozám -Kristina kól vagy (kérdi Bri)

- igen csak egy kicsit vérszegény vagyok

- Na gyere (Szandra föl álitot és egy székre ütetett)

      Nem birtam sokáig a hangos zajokat ezért inkáb visza mentem a szobába aludni.

Vörös álmokDove le storie prendono vita. Scoprilo ora