5. Miért kellet le maradnom?

141 9 0
                                    

A negyedik nap egy kicsit zavarodott voltam, de eljötem az iskolába lemaradtam pár anyagból ,pótolnom kell .A Brigitta oda adta nekem a füzeteit hogy átírjam .Iskola után elmentem a könyvtárba tanulni mert ott mindig nyugodt volt a légkör.

Ép egy könnyvet próbálam levenni egy olyan polcról amit nem értem el.

- Tesék (levete a könnyvet és nekem adta).

- Köszönöm Krisztina vagyok

- Elnézést elfelejtettem bemutatkozni ,Dévid vagyok .új vagy itt? nem kérsz segitséget?

- Elfogadom a segitséget mivel hogy szerintem a matekot ürlény nyelven írták.

- Értem szóval nem vagy valami jó matekból. Akkor segitek

- köszönöm . nem értem hogy minek az a sok gyök amikor hasznunk sincs belöle

- lehet hogy igazad van,de jobb nem elhanyagolni.Melyik részt nem érted

- az a rész nem érthető amikor x-el szorozuk az első számjegyet a másodkiat pedig h-val és nem értem azt hogy most hogy kapunk eredményt.

Egész napot tanultunk és segitet bepótolni a hiányzásokat.Ép indultam haza felé amikor véletlenül összefutotam Derekel .

- Te is tanultál?

- Dehogy az nem rám val.

- Akor hol voltál?

- Edzetem , több féle harc müvészeteket tanulok a szüleim egy harci klub tulajdonosai .Szóval ne szeretik amikor hanyagolm a harcmüvészetett.

- Sejtetem

Később külön váltunk , haza felé mentem épen azon gondolkodtam el , hogy- hogy lehet nekem ekora szerencsém sok jóképü pasi vesz körül és vanak barátaim nagyon nagyon örültem . amikor haza értem hosszú fürdőt terveztem. Amikor ép levetem a felsőm ,észre vetem egy anyajegyet a mellem közelében ami ép a szemmem elött jelent meg. Bár sok minden történt velem az elmult nehány napban ,szóval ez nem tudot meglepni.

Vörös álmokOnde histórias criam vida. Descubra agora