Proslo je par dana od onog i osjećam se bolje. Lijekovi su popustili. S liamom sam se zbližila dosta. Bila sam gladna.
I tako ja hodam do najbolje sobe u kući i spotaknem se preko tepiha kojeg prvi put u životu vidim. I ja već razmišljala kako ću bit baš jako lijepa palačinka na podu, al sam osjetila kako me neke ruke drže i vidjela sam Iana. Koji klišej majke mi
Nisam ovo očekivala od njega al dobro. Pogledala sam ga u oči iako je on mene već gledao. Jesam li rekla koliko on ima lijepe oči? U stvarnost me vratila strašna bol u leđima. GAD ME ISPUSTIO I PALA SAM
"aime kakav si ti džentelmen" rekla sam ljutito iako sam u sebi umirala od smijeha.
"E sad za kaznu nećeš jest moje palačinke" rekla sam mu, dignula se i otčala u kuhinju. Krenula sam peći palačinke. Dečki su se samo počeli pojavljivati na vratima s slinom na ustima. Očito trebam još smijese.
Kad sam bila govova s pečenjem stavila sam sve palačinke na tri tanjura. Na stol sam stavila te tanjure i različite namaze. Na vratima se sad pojavio i Ian.
"A ne ne. Šta sam ja rekla za tebe? Nema palačinka!" Svi za stolom su me pogledali te si počeli međusobno šaptati neš. Ja sam namazala palačinku s nutelom, zamotala je te počela jesti. Kod mene se ko grom iz vedra neba pojavio Ian te mi zagrizao palacinku.
"Aaaa zločesti Ian" odgurnula sam ga od sebe dok je on imao pobjednički osmijeh na licu. Budala.
Krenuo je prema jednom od tanjura s palacinkama. E pa nećeš. Došla sam do njega i opalila ga po prstima
"Prste k sebi!" viknula sam na što me on pogledao. Naježila sam se. On je naravno to primjetio i nasmijao se. Kvragu i taj osmijeh.
....
Nakon petnaest minuta moljenja pustila sam i Iana da jede palačinke i sad sa 7 muških sjedim na kauču puna kao krava. Vidim da su i oni bili jer se nitko nije ustao po daljenski pa sad buljimo u prazan tv.
Meni je bilo dosta gledanja u crnu sliku te sam se bacila na pod i krenula puzati do ormarića na kojemu je daljenski. Liam je imao istu ideju te se bacio zamnom. Ostali, uključujući i Iana su navijali s kreveta. I naravno da sam ja došla prva
"Čini se da je Spori i dalje spori" rekla sam nasmijano na što sam samo dobila srednji prst od liama.
"Volim i ja tebe" rekla sam i posala mu zračnu pusu na što sam odmah vidjela kako Ian dolazi do nas. A sad kao može hodati.
Došao je do mene i prebacio me preko ramena. Negdje je hodao te me bacio na krevet.
"Shvati više da si moja" rekao je te nam spojio usne. Meni su se u trbuhu pojavili leptirići.... il su to samo bile palačinke? Ne zanima me zapravo.
Ne znam zašto no uzvratila sam mu poljubac. Sviđa li mi se? Ma nee.
Kad se odmaknuo od mene oči su mu bile nekako drugačije, kao da su sjajile kao zvijezde na noćnom nebu. Sjeo je do mene na krevet te krenuo gledat u zid.
"Imam pitanje" rekao je nakon par minuta sutnje "želiš li postati prvi ženski član moje mafije?" rekao je s podignutom obrvom
Pogledala sam u njega. Nakon svega zašto ne? Sigurna sam da ce biti zabavno.
~~~
Vote/comment ♡
YOU ARE READING
Dark Lady
Teen FictionŠto kad se dva totalno drugčija planeta sudare? Hoće li na kraju ispasti da su puno sličniji nego što se čini? Leila je 17-godišnja cura koja mrzi kad joj se naređuje. Hrabra je i snalažljiva te se brine za slabije od sebe. Ian s druge strane je 1...