2.~ Leila pusti ručnik. ODMAH!

435 9 0
                                    

Završila sam u pola osam te sam krenula dolje. Trznula sam se kad sam čula razbijanje stalka te sam uletila u kuhinju.

"Leila jesi li popila moj viski" vikao je ljutito na mene. Pogledala sam na pod i vidjela da je to bila ona prazna boca sa stola koju sam vidjela kad sam došla.

"Nisam" rekla sam istinu.

"Meni si se usudila lagat" dreknuo je na mene te krenuo prema meni s stisnutom šakom. Krenula sam hodati unatrag, no iza mene se našao zid. Nedugo zatim sam osjetila bol oko oka. Udario me. Gurnula sam ga svom snagom te izletjela iz kuće.

Ispred me čekao Aiden u autu. Uletila sam u auto te brzo zatvorila vrata. "Lei jesi li dobro" upitao me zabrinuto. Kimnula sam glavom i on je krenuo vozit. Znao je da nisam dobro no zahvalna sam što nije postavljao pitanja nego samo počeo voziti. Stali smo ispred kluba te izašli iz auta. Čim smo ušli u klub osjetila sam mirise znoja cigareta i alkohola. Taman savršena kombinacija za povračanje no šta ćeš.

S Aidenom sam se zaputila ravno prema šanku. Uzela sam neki alkohol, nemam pojma koji, i ispila ga na eks. Povukla sam Aidena na podi te smo krenuli plesati. Opet sam osjetila pogled na sebi i pogledala sam gore prema sapereima te vidjela dečka tamne crne kose i dobro građenog tijela kako me gleda. Spustila sam pogled dolje i vidjela da skoro svi gledaju u mene i Aidena ljubomorno. Kako i nebi? Izgledali smo ko bombe.

Bilo mi je neugodno pa smo opet otišli do šanka i sjeli tamo. Odjednom mi se počilo mučkati pa sam otišla van udahnuti sviježeg zraka. Vratila sam se unutra i sjela za šank. Neki lik mi se počeo upucavati. Pogledom sam tražila Aidena i vidjela kako na podiju pleše s nekom curom. Izignorirala sam pitanje lika koji mi se upucavao i krenula prema Aidenu. Došla sam do njega i rekla mu da idem doma i da me ne treba voziti te neka se zabavi.

Krenula sam hodati i štikle su me počele žuljati pa sam ih skinula. Nastavila sam hodati s štiklama u rukama te je lagano povjetarac počeo puhati što mi je pasalo. Opet sam osjetila da me netko prati no ovaj put sam znala da su blizu.

Ako bih sad počela trčati počeli bi me loviti i teže bi se izvukla, a ako se pravim glupa možda i uspijem pobjeći, a i zlo mi je tako da sam samo odlučila mirno hodati i duboko udisati. Trenutak kasnije osjetila sam krpu na ustima. Ah klasika. Zato se dame moje duboko diše.

Zadržala sam dah i glumila sam ko da padam u nesvijest te sam se skroz opustila. Uzeo me te krenuo hodati sa mnom do auta valjda. Opalila sam ga laktom u trbuh, na što me ispustio te sam se okrenula i opalila ga nogom u međunožje. Dvojca drugih su iskočili iz auta. Obojca su imali maske i ovaj jedan je imao ožiljak preko oka.

Krenula sam trčati. U ovakvim slučajevima nikad ne trčiš ravno u svoju kuću jer će onda znati gdje živiš. Trčala sam uokolo po kvartu, ulazila u haustore i tamo gdje auto nije mogao proći. Nakon nekog vremena sam ih izgubila i otišla kući te si vidjela oca kako spava na kauču. Šta god mi je napravio ipak mi je otac. Uzela sam pokrivač sa naslona te ga pokrila i otišla se tuširati.

Tuširala sam se hladnom vodom da se smirim sve dok mi dok nisam više osjećala kožu. Izašla sam iz kade te se zaogrnula ručnikom jer se neću natrag oblačiti u haljinu. Otišla sam u sobu te obukla doljnji veš kada su se moja vrata sobe otvorila sa traskom.

Pogledala sam na vrata i tamo vidjela tatu. Odmah sam se zaogrnula ručnikom "kurvo meni si mislila pobjeći" zaderao se na mene. Došao je do mene i opalio mi šamar na što sam ga pogledala sa suzama u očima.

"Pusti ručnik" rekao je. Nema šanse da to napravim. "Leila pusti ručnik. ODMAH!" zaderao se na mene te mi isčupao ručnik iz ruke. "E sad ću te kazniti jer me nisi slušala" zarežao je na mene. Ma neće valjda.

~~~~

Vote/comment ♡

Dark LadyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang