"Idemo se zbaviti mala" rekao je netko i rukom počeo silazit dolje po mom tijelu dok me drugom uhvatio za trbuh i privukao me bliže. Krenula sam uzeti pištolj no onda sam shvatila da ću tako sama sebe u grob povuči.
Vidjela sam Iana kako bjesno hoda prema nama. Ne ne ne ne, ne smije nas otkriti. Udarila sam ovog laktom u vrat. Na to je on maknuo ruke sa mene, stavio ih na svoj vrat i bolno jauknuo. Krenuo me je udariti no zabila sam mu čašu s rumom u facu te se ona razbila u tisuću komadica. Lik je pao na pod s krvavom facom.
Okrenula sam se i više nisam vidjela Iana. Uf dobro. Ali Lorenzova glupa faca de pojavila predamnom
"Dobro obavljen posao mala" ew. Više volim kad me Liam ili Ian tako zovu. Na silu sam se nasmijala najbolje što sam mogla.
"Nisam za bacit zar ne?" Rekla sam s provocirajučim osmjehom
I tako smo mi lijepo par sati pričali. Svatila sam da je krajnje vrijeme da poduzmem nešto. Okrenula sam se prema njemu i nagnula se tik da nam se usne ne diraju
"Pa ovako bit ću potpuno iskrena. Pališ me, ali sam čekala do sad da ti napraviš prvi korak, ali ti ko da ne shvaćaš" odmaknula sam se od njega i povukla ga za kravatu "ubijaš me" rekao je napaljeno. Pa ne baš još. Ali uskoro hoću ne brini se. Namignula sam mu
"Znas li di je prva prazna soba?" Upitala sam zaigrano "Naravno da da, ovo je moja vila" rekao je umišljeno. Paa super ubit ću te u vlastitoj kući.
Krenula sam hodati za njim. Kad smo došli u sobu zaključala sam vrata i vragolasto mu se nasmijala. Skinuo je svoju majcu. Kuda već.
Došao je do mene i krenuo mi ljubiti vrat. Ajde ovo je zadnje što će napravit u svojem jadnom životu tak da ok. Krenula sam uzdisati na što je on počeo gristi moj vrat. Ok sad dosta.
Izvukla sam pištolj i upucala ga. Gledala sam ga kako pada ispred mene i nasmijala se. Spremila sam pištolj natrag i s njegovom krvi napisala "ovo se dogodi kad se kačiš s krivim ljudima" na zidu iznad tijela.
Otključala sam vrata i zaključala ih nakon što sam izašla van. Ključ sam stavila kod pištolja. Neka se njegovi malo zabave da dođu do njega.
Otišla sam do kupaone koju sam vidjela na putu do sobe i oprala krvave ruke. Očistila sam za sobom i otišla natrag kod hrpetine ljudi. Vidjela sam Wyatta kako gleda u mene i samo sam mu namignula.
Otišla sam van i došla do auta. U autu me čekao moj tjelohranitelj koji me ostavio samu tamo unutra. Eto ti profesionalnog tjelohranitelja Leila
Ušla sam u auto i on je krenuo voziti prema doma. Kad sam došla u vilu Roxy je dotrčala do mene. Otišle smo do sobe da se obučem u udobniju odjeću.
Paa sad kad sam u vili sama, mogu je razgledati. Tjelohranitelj je otišao van da čuva dvorište, a ne mene.
I tako ja krenula hodati. Jako puno stapenica, hodnika i kojekakvih soba. Na kraju sam završila u podrumu. Našla sam sobicu u kojoj sam Huntera zavezala za stolicu. Kad smo već kod njega nisam ga dugo vidjela.
Nisam se osjećala ugodno u podrumu pa sam otišla u kuhinju, uzela sladoled i žlicu te sjela na kauc s r
Roxy. Upalila sam tv, mazila Roxy i jela sladoled. Oči su mi se počele sklapati.~~~~
Vote/comment ♡
KAMU SEDANG MEMBACA
Dark Lady
Fiksi RemajaŠto kad se dva totalno drugčija planeta sudare? Hoće li na kraju ispasti da su puno sličniji nego što se čini? Leila je 17-godišnja cura koja mrzi kad joj se naređuje. Hrabra je i snalažljiva te se brine za slabije od sebe. Ian s druge strane je 1...