9

31 8 0
                                    

Koltukta doğrulmak için ellerini kullanmayı denedi yuna ancak dün ellerine batan ve ve ellerinin feci derecede acımasına sebep olan cam parçaları buna engel oldu.

Zorlukla kalktı koltuktan Yuna. Yukarı banyoya çıktı ve zar zor açtığı musluğun altına koydu ellerini yanma hissiyle geri çekti.

Cidden acıtıyordu birine ihtiyacı vardı. Şansa bak kimse onu göremiyordu.

İçinden lanetler okuyarak ellerini suya tutmaya ve evi sadece kendisinin çığlıklarının doldurmasına mecburen izin verdi.

Acıyla çekti ellerini kanlar gitmişti camla duruyordu. İlk yardım çantasına uzandı ancak dolabın kapağını açamıyordu.

Arkasından gelen sesle mutlu olsa da belli etmedi "yardım edeyim mi?" yuna yüzündeki gülümsemeyi sildi ve ciddi bir şekilde Nayeon'a döndü "iyi madem et"

Nayeon dolabı açtı çantayı çıkardı ve Yuna'nın odasına ilerlemeye başladı bu sefer kuyruk sanki Yuna olmuştu.

Vardıklarında nayeon yatağın üstüne çantayı koydu ve yatağa geri oturdu. Yuna da yanına oturunca camları çıkarmaya başladılar.

İşleri bittiğinde Yuna ellerini sargıyla sardı ve bişey demeden odadan çıktı. Telefonunu aldı ve kai ile olan fotoğraflarına bakmaya başladı.

Şu an kai yuna'nın değil bir sürtüğün olmuştu. Ondan da nefret ediyordu.

Nayeon aşağıya yuna'nın ve kendi çantasıyla inmişti Yuna'ya 'hadi gel' dermişcesine el kol hareketi yaptı ve kapıya doğru ilerledi.

Yuna peşinden gidip "ne var? " diye sorunca Nayeon göz devirdi "bütün gün burada aptal aptal fotoğraflara mı bakacaksın yürü de okuluna git ben ölüyüm sen değil"

Yuna'nın kolundan tutup onu dışarı çıkardı ve yürümeye başladılar. Yuna her fırsatta geri dönmek için ya hamle yapıyordu yada bişeyler mırıldanıyordu

...

Okula vardıklarında içeri girdiler Yuna Nayeon'un kollarından kurtuldu ve sınıfına ilerledi. Çantasını rastgele bir yere fırlattı ve koridora çıktı.

Yanından geçtiği insanlar fısıldaşıyordu. Onları es geçti ve kızlar tuvaleti nin önünde durdu. İçeri girdi ve karşısında gördüğü iki slüetle gülümsedi.

Yaklaştı ve konuşan Sakura ile Mina'yı dinlemeye başladı. "Dün kai ile ne oldu anlatsana Sakura! " Sakura güldü ve konuşmaya başladı bu da Yuna'nın sinir ve üzüntü seviyesini 10 katına çıkarmıştı. "Dün kai ile uyudum onun koynunda. Çok güzel bir histi."

Yuna sinirden ateş püskürüyordu resmen. Kai onu aldatmıştı. Aşık olduğu adam, onu büyüten adam, ona abiliğin kitabını yazan adam...

Hepsini kaybetmişti. Yaşamasını sağlayan 3 adam da hayatından hiçbirşey olmamış gibi uçup gitmişti.

Bu onun yaşadığı en kötü 1 haftaydı ve yaşama isteği kalmamıştı.

Yaşamak ile ölmek arasındaki o ince çizgide kalmıştı yuna. Hangisini seçmesi gerektiği zaten belliydi

....

God's Revenge/Shin YunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin