6

122 9 0
                                    

Er is ingebroken in de kamer ik loop met tranen in m'n ogen naar binnen en bekijk het bed, er is in het beddengoed geschreven "je gaat er aan" het mes ligt naast het bed, ik tril van angst. Wolfs heeft Mechels gebeld en die stuurt een forensisch team. Ik en Wolfs gaan in de lobby zitten. "ik wil hier weg" is het enige wat ik kan zeggen, Wolfs slaat een arm om me heen "we laten ons niet weg jagen" "we lopen gevaar Wolfs" "we blijven en gaan uitzoeken wie dit gedaan heeft". Het forensisch team is al naar boven en komen na een half uur weer naar beneden. Ondertussen ben ik weer wat rustiger. Ik en Wolfs krijgen een andere kamer en halen onze spullen op. De volgende dag gaan Wolfs en ik gewoon weer aan het werk, op het bureau lopen we eerst naar Mechels toe en krijgen de uitslagen van het onderzoek in de hotelkamer, niet veel later komen we weer naar buiten en gaan verder met het onderzoek, het doel van de overvallers is nog steeds niet duidelijk alleen weten we dat ze geld wouden in de supermarkt.

Drie dagen na de Inbraak
De daders blijken niet bekend te zijn bij de politie dus hebben we nog geen namen. De ponti is weer helemaal herstelt na de inbraak en Wolfs en ik verblijven dan ook niet meer in een hotel. Na een lange werkdag gaan Wolfs en ik weer naar de ponti, eten wat en gaan dan nog ff tv kijken. Rond 10 uur gaan we naar bed. Als we de volgende ochtend op net bureau komen krijgen we de schrik van ons leven.

De overvallers (flikken Maastricht)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu