"Çağan " dedi arap ayağa kalktı hoca "tanıyosanız sarılın "demesiyle çağan'a koştum "helal lan çağanik" dedi arap "helal lan sana sonunda geldin" dedim ayrılarak bir oflama sesiyle arkamı döndüğümde çağrı ve ali sinirle bana bakıyordu onlara döndüm" hocam bazı arkadaşlar köpek olmuşta ben de diyorum tasmlarını takıp çıkaralım" dememle çağrı kafasını sabır çeklinde sağa çevirdi çağan kulağıma eğilip aşktan bahsetti bende ona şarkı sözüyle cevap verdim " olmaz hislerim aynı değil" dememle a kafasını salladı ve bizim arkamıza oturdu zil çalınca herkes dışarı çıktı arap da çağana lavobayı ve kantini gösterecekti . Çantam dan bir elma çıkardım ve yemeğe başladım tam çöpe atıcakken elime değen keskin demir parmağımı çok derin bir şekilde kesmişti-ilgilen çağrı ilgilen- "hay şansımı sikeyim" dedim kendi kendime sınıfa çağrılar girdiği için sırama oturup peçete tutmaya başladım galiba tam damar dibini kesmiştim "has siktir" dedim acıyla araplar nerde kaldı ya ani bir acıyla çığlık çığlığa yere düştüm sınıfta kim varsa başımda toplandılar çağrılar da başımdaydı sanki en çok ali ilgileniyordu.......
ÇAĞRI
Ali yeterince fazla ilgileniyordu zeyno bileklerini de tutmaya başladığında gülmeye başladı bu benim telaşımı daha artırdı noluyodu bana neki bana zeynodan -bu aşk değilde ne be- "aman boşverin ilk değil " dedi ayağa kalktı ve lavobaya ilerlerken cemre peşindeydi bileğini iyice yıkamış olmalı sınıfa geldiğinde oturduğu sıranın her yeri nerdeyse kandı temizlikçi orayı temizledikten sonra zeyno bileğine üzerinde zav -zeyno ,arap,vefa - yazan bir bant ekledi anlamlı olmalıydı bileğine iyice bakınca üzerinde üçününde resmi vardı özel yaptırmışlar sanırım .Zaten araplar gelince zeynoyla bağrışmaya başlamışlardı zeyno telefonunu aldığı gibi dışarı fırladı alide arkasından gidince bende gittim."Zeyno dur" dedi ali zeynonun kolunu tutarak zeyno ani reflexs olarak dirsek geçirdi aliye içimin yağları eridi bir daha vur derken zeyno arkasına döner dönmez küfürler salladı "has ne işin var olum senin burda ali git" demesiyle ali bir anda benim bilmediklerimi konuşmaya başladı "zeynom"."bana zeynm deme ali o defter önceden kapandı!"."beni hiç dinlemedin ki sen!"."yalancı sevmiyorum ali senden yeterince nefret ediyorum ha grubundakiler dersen çağrı ! o grup için fazla masum anladın umarım" ."ya bir dur be "dedi elini havaya kaldırarak zeyno hemen yüzünü korudu ali elini yavaşça aşağıya indirdi "zeyno ben-" ."bak eski sen hala karşımda ben sırf canın yanmasın diye ses çıkarmıyodum! aşıktım lan ben sana" dedi bu cümle kafamda dönüyordu "aşıktım oğlum ben sana" lafı kafamı alak bullak etmişti zeyno çıkışa gidip bisiklete atladığı gibi okuldan çıkmıştı arap la neden kavga ettiki bunlar .
ZEYNO
Ali benim eski sevgilim di beni dostum elif ile aldatmıştı şuan da sevgilisi var dı sanırım aman bana ne be!"zeyno " dedi bu sesi hep tanırdım" arap"."ben bilerek kızmadım gene zarar verdin sandım zeynom" ."ah arap dinlemedin ki sen hiç beni" ."sana bişey olunca deliriyom kızım" dedi sarıldık ve güneşin batışını izledik.............
nasıl bir bölüm dü o zaman iyi okumalar
öpüldünüz canıslarr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yağmur damlası
Teen Fiction"sen demi en dibe daldın" "olmaz hislerim aynı değil" " benim porselen kalbim çok fazla" kapak fotosu değişti