bölüm 6 dilek feneri

165 8 0
                                    

yazardan  hastaneden çıktıktan 3 ay sonra


"Arap hadi geç kalıcaz"."tamam annen biliyor mu"." heralde evet biliyor "."hadi gidelim daha dilek feneri alacaz" dedi arap ikiside beraber yan mahaleye yürümeye başladılar geldiklerinde ailelerine sarılıp hasret giderdiler "derya  teyze önder amca "."noldu la gara bela"."önder hoca "."lan sincaplar da burda o zaman " dedi arap zeyno arapa vurmasıyla arapın arkaya dönmesi bir oldu """sincaplar ne iş "."önder hoca gelsin de ben bunlarla aynı masaya oturmam gel deniz kenarına oturalım " dedi zeyno bir nefeste arap onayladı ve  çağrıların masasın   sağ tarafına geçtiler denize taş atmaya başladılar  "vefa nasıl heycanla beklerdi bu günü " dedi zeyno içten içe arap kafasını gökyüzüne kaldırdı "hadi dilek fenerini alamaya gidelim



zeyno bunları giydi bu arada sadece  kot siyah

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

zeyno bunları giydi bu arada sadece  kot siyah

"Allahım sen bizi birbirimize unuturma" dedi zeyno ağlamaklı bir sesle  arap ta tekrar etti üzerinde vefa yazılı dilek fenerini gökyüzüne gönderdiler  arap kendi dileğini diledi zeyno da arap için dilek diledi "Allahım sen arapı annesine kavuştur" dedi arap "çok inceden vuruyon ha" dedi zeyn gülümsedi sonra gelen sesle kafalarını  çevvirdiler zeyno söze girdi "sincaplarda diliekler heralde gel yakalım" dedi zeyno  ararp kabul etti   zeyno  çakmağı- adı ne bilmiyorum- aldı ve yakttı hespi sırayla diledi zeyno ayağa kaltı ve ona bakan egeyle göz göze geldi " arap yürü " dedi   zeyno arap da zeynonun peşinden  zeyno kendi kendine mırıldandı" anlayışız bencilim çok fazla içerim beynim hep uyuşuktur  hep kendimi seçerim sense hep güzeldin hhep doğruyu seçerdin en büyük yanlışın tabi ki de bendim" dedi arap ona döndü" tamam  hadi eve gidelim" dedi çağrı onları görünce durdurdu " ne var lan sincap " dedi arap zeyno hala ilerliyordu kulaklık takılıydı   another love şarkısını   söylüyordu arap çağrıyla konuşurken zeyno karanlığa yürüyordu  daha da girdi karanlığa  sanki bir denizin ortasında yüzüyordu açıldıkça açılıyordu gözlerini kapatı ve bağırdı ilk  değildi ve son olmayacaktı " ben zeyno sarı 16 yaşında hayatın acı yüzüyle büyüyüen ben aşık oldum!" diye bağırmıştı geçen sene şimdi ise "ben zeyno sarı  17  yaşındahayatın acı yüzüyle büyüyen vefanın katilini ortaya çıkarıcağım!" dedi arap peşinden koşturuyordu ama onu bulamıyordu arapla  beraber  çağrı da koşuyordu "nerdesin be zeyno" diyordu arap zeyn yürüdü yürüdü en sonunda   " tozluyaka olağan tipler tepesi" dedikleri yereçıktı uzandı yıdızları izledi araplar . Zeynoyu bulunca arap yanına uzandı çağrı uzaktan izliyordu "arap özledim kardeşimi  " dedi ve sözüne  devam etti"kameraya gülümseyin en güzel açınızdan kime ne acınızdan şarkı sözü aynı biz  ikimiz değil mi" dedi  zeyno arap ona döndü " sen öyle   diyosan öyeliyizdir gara bela" dedi birbirlerine sarıldılar çağrı çoktan gitmişti tepeden  indiklerine  eve doğru yol aldılar eve gelince ikiside odalrına geçtiler ve uyudular. Çağrının kafasına zeyno vardı telefonunun çıkardı ve zeynonun ins hesabına girdi .



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"ne kadar güzelsin be zeyno" dedi ekrana bakarken  BRO  kişisi  arıyor

 "alo noldu bro"

"çağrı  yarın  okula erken gel" 

"tamam dane oldu"

"sen sadece erken gel" 


dedi ege ve arama bitince çağrı telefonunu komdininin üzerine koydu fakat telefon çaldı bu sefer aramasını en çok istediği kişiydi zeynom  

"alo noldu zeyno"

"çağrı proje sendeydi değil mi"

"evet de neoldu"

"tamam sadece sordum"

"görüşürüz"

"görüşmemek üzere" 

dedi zeyno çağrı telefonu  kalbinin üzerine koydu ve uykuya daldı





alın size yeni bölümm

yağmur damlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin