— Так куди ми потрапили? — зітхнув Наруто, озираючись і намагаючись по навколишньому лісі зрозуміти, куди їх перенесла техніка. Саске згідно хмикнув і активував ширінган, озираючись і намагаючись знайти ознаки живих людей. Навколо був лише ліс. Сонце чи то заходило за обрій, чи тільки вставало.
— Можеш увійти в режим самітника і дізнатися, скільки людей оточує нас? — спитав Саске, сподіваючись дізнатися, де вони знаходяться і чи може хтось їм це сказати.
— Гаразд, — кивнув Наруто і, заплющивши очі, завмер. Через кілька секунд навколо його очей з'явилися руді кола та Узумакі розплющив очі.
- Там, — Наруто вказав рукою в потрібну сторону. - Була битва. Десять людей ще живі. У двох поганий стан, чакра дуже слабка. - Що робити будемо?
- А які варіанти, даттебайо? — Дочекатися, коли розійдуться з поля битви та й оглянути місце битви. Чекати, коли нас помітять і прийдуть сюди. Або можемо піти зараз і подивитися, хто там боровся.
- Розвідка?
- Тільки тихо. Двоє шинобі зникли з маленької галявини, залишивши лише слабкий вітерець, що ворухнув травинки.
— Знак Учіха, — промовив Саске, коли вони опинилися на околиці галявини. — Там на деяких надіта форма... Ми потрапили, Наруто.
- Куди?
- Не тупи, придурок! У дупу, — Саске зітхнув, заспокоюючись і уважніше оглядаючи галявину. — Судячи з одягу... Це часи першого та другого Хокаге. А раз там валяються трупи Учіха, то Конохи ще немає. Вони й досі воюють.
— Що? Як це «немає Конохи»? - Придурок. Саске похитав головою. Тільки Наруто міг усе життя прожити у селищі, захоплюватися його лідерами, але не знати його історію. Основи основ. Те, за що він сам бореться і те, через що колись створили Коноху. Те, чого досі прагне світ шинобі.
— До Учіха чи Сенджу підемо? - Змінив тему Саске.
— А чи є різниця? — Наруто вже позіхав. Здається, можливість зустріти живих Першого та Другого, а можливо, обох у дитинстві, анітрохи не хвилювала його.
- Так, Учіхи уб'ють тебе, Сенджу - мене, — кивнув Саске, кажучи це як само собою зрозуміле. Наруто завмер, повільно насупився і так само повільно повернув голову у бік Саске.
— Тоді навіщо йти туди? Саске здивувався. Справді, здивувався такому питанню від Наруто. Від того, хто завжди лізе до гущавини подій. Втім так, можна було не йти до жодного з таборів і просто відсидітися десь у селі простих людей. Або в печері. Так. Мабуть, було б добре знайти місце, де їх ніхто не знайде і буде джерело їжі та води.
ВИ ЧИТАЄТЕ
У вирі історії
FanfictionОдного разу Саске та Наруто потрапляють у минуле і сильно дивуються, дізнавшись, що мир між Учіхою та Сенджу давно укладений, а Ізуна Учіха живий і здоровий. Силка на оригінал - https://ficbook.net/readfic/10379748 Автор на фікбуці : Глазастый_Сыч