3

11 0 0
                                    

Тобірама міряв кроками кімнату, мимохіть хмурячись і намагаючись скласти думки в хоч якийсь порядок. Хаширама м'яко посміхався на це, не поділяючи заворушень брата.

— Все буде добре, — говорив він.

— Вони небезпечні, — повторював Тобірама. — Гендзюцю того Учіхи сильніше, ніж у Мадари, а цей... Наруто заростив наскрізну рану за кілька хвилин! Вони...

— Вони те майбутнє, яке ми хочемо. Коли Учіхи здатні працювати з кимось іншим. Коли ми самі стоятимемо з ними пліч-о-пліч.

— Ти... — Тобірама зупинився від здогаду, що охопила його. — Ти віриш, що вони з майбутнього? Брате, це не серйозно!

Хаширама схилив голову, продовжуючи посміхатися.

- Це неможливо!

- Зараз неможливо. Раніше створення не стихійного клону було поза межею. Що говорити про твоє миттєве переміщення? Хто знає, що буде у майбутньому?

Тобірама насупився і сів навпроти брата на підлогу.

— Вони впіймали мене в натовпі шинобі. Уклали в таке гендзюцу, з якого я не міг вибратися, а потім просто пішли, не завдавши шкоди. Хоча до цього від Учіхи так фоніло злістю, що багато ледве кунаї могли тримати. Значить, вони...

— Що вони просто добрі шинобі, — перебив його Хаширама. — Вони нас не чіпають, не загрожують, а отже, все добре. Вони допомогли виявити шпигуна.

— Якщо самі не були надіслані для того ж! Не будь наївним дурнем!

— Учіха завжди працюють разом і не розкидаються дітьми. Позашлюбна, позакланова дитина — неможлива у них. Вони бережуть своє кланове дзюцу.

— І все ж таки Мадара не збирається укладати миру...

- Тобі, - зітхнув Хаширама. — Мадара живе за принципом «хочеш миру — готуйся до війни». Те, що він стягує сили, не означає, що він планує напад. Навпаки. Він уже вигадав, як обійти договір про мир і при цьому жити мирно в його розумінні. Нам лише треба вчасно його направити в той бік, де ми хочемо опинитися. От і все.

Тобірама здивовано глянув на брата. Невже його брат-ідіот почав думати? Зміг сам, - Сам! - Зрозуміти Учіху. Розібратися у його стратегії. Навіть Тобірама не зрозумів слів глави Учиха.

— Ну, чи мені так здається, — засміявся Хаширама, геть-чисто збиваючи образ розумного і розважливого голови клану.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Sep 06, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

У вирі історіїWhere stories live. Discover now