hersey kupranin gozunden.
nene derin(69) ve lez cocugu kude(40) ile birlikte zaman makinesiyle ilgili araştırma yapiyorduk, derinin beyin yaslandigi icin gitmisti ama en azindan kudenin biraz beyni oldugu icin sukrediyordum.
"kupra ordan civatayi getir hemen kos" demisti serefsiz derin kolesiymisim gibi emir yagdiriyordu. neyse giydigim ultra seksi (mankende bile amele sumugu gibi duran) mini etegimden dantelli ozel yapim pembe kilodum gozukmesin diye nazik bir sekilde kalkip civatayi derine verdim, bi anda arkamda bir urpeti hissettim ve baktigimda lacivert sacli mavi gozlu yakisikli biri vardi. tam yanina gidicekken derin bagirdi "bos duvara aminimi surtcen getir civatayi" ana avrat sovcekken bi anda cocugun kayboldugunu gordum agzim saskinliktan acik kalmisti "derin daha deminki cocugu gormedin mi?" dedim, derin kaslarini catarak "burda senden baska cocukmu var be hadi getir civatayi hemen" diyince sasirdim daha demin birini gordugume yemin edebilirdim oysaki. neyse civatayi derinin eline verdim ve ne yaptigina bakmaya basladim, derin alnindaki teri silip rahatlamis bi ses tonunda konusmaya basladi "sonunda makina bi-" sözünu tamamliyamadan elektirik kesildi ve bir anda zaman makinesinden kivilcimlar cikmaya basladi 1 kac saniye sonra bulundugum yerin değiştiğini fark ettim etrafima baktigimda ise...
SON
evet kitap yuklu miktarda yato ve kupra iceriyo♥️♥️♥️♥️♥️♥️
best ship kupyat shiplemeyen varsa magrasinda falan aglasin😘😘😘
kupra beni kotu karakter yapicakmis cok uzucu olay evet😒😒😒